Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. juli 2006, 18:29

oh?j, gerne konstruktiv kritik, men uuuhh hvor jeg ogs? elsker skulderklap, hvis dette er muligt :))

http://www.wombat.frac.dk

2

lørdag, 22. juli 2006, 20:03

Ser ret godt ud. Dog synes jeg at det er synd, at f?rste gang man g?r over menuen, skal man vente p? at browseren henter hover knapperne. Lav hellere en preloader imo.

3

lørdag, 22. juli 2006, 20:43

Citeret

Originally posted by Zlinky
Ser ret godt ud. Dog synes jeg at det er synd, at f?rste gang man g?r over menuen, skal man vente p? at browseren henter hover knapperne. Lav hellere en preloader imo.

Det er da kun fordi, du har set kildekoden du har lagt m?rke til det, din fusker :)) Men skal da nok rette det :T

EDIT: Nej okay, det ses faktisk ret tydeligt..

Og tak :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "learner" (22.07.2006, 20:46)

4

lørdag, 22. juli 2006, 23:29

S? skal jeg da give dit et STORT skulderklap ;)

Synes virkelig godt om det. Flot, simpelt, stilfuldt! Just the way I like it ;)

Ja, du f?r ikke andet end rosende ord fra mig, for kan skisme ikke komme p? noget modsat :))

5

søndag, 23. juli 2006, 11:35

Citeret

Originally posted by Macimuz
S? skal jeg da give dit et STORT skulderklap ;)

Synes virkelig godt om det. Flot, simpelt, stilfuldt! Just the way I like it ;)

Ja, du f?r ikke andet end rosende ord fra mig, for kan skisme ikke komme p? noget modsat :))

TAK! :clap:

6

søndag, 23. juli 2006, 22:30

Rigtig flot og overskuelig side. :9xo

L?kkert og unikt design, tilmed. :)

Men du kan jo lige opdatere tr?den her, n?r du er n?et lidt videre med arbejdet - S? vi evt. ogs? kan vurderer indhold, detaljer, osv.

Men indtil videre - Thumbs up! ;)

7

fredag, 11. august 2006, 08:53

Ros:

Synes menuen er rigtig fed og unik! Farven matcher godt med baggrunden og man har virkelig fokus på den.

Generelt er det et flot design, stilfuldt og giver ro i øjnene (VIGTIGT!)

Ris:

Din ide med at vise et tal alt efter hvilken side man er på, synes jeg virke lidt som en billig løsning på at skabe overgang fra menuen til indholdet. Som bruger er jeg pænt ligeglad med hvordan du har tænkt dig rækkefølgen på dine sider, så den kan du lige tænke over..

Baggrunden på selve menubaren ser lidt mærkelig ud, det ligner et forsøg på at lave en glassy overflade, der er endt skidt hehe..

Kig evt på http://good-tutorials.com der er masser af glas tuts!

Logoet er fint, jeg kan dog ikke lide det der spejlvendte/refleks ting i titlen... og så et billede af en random gut? Det passer ikke rigtig sammen..

Ris slut.

Hvis du giver dig lidt mere tid til detaljerne og prøver en masse forskellige ting af, så kan det sagtens blive rigtig fedt :) Det er fedt nu, men det kan blive federe!

Brug altid "Gem som..." pludselig finder du ud af at det første du lavede var det bedste!

jk out

8

fredag, 11. august 2006, 09:00

Citeret

Originally posted by Ralla
Ris:

Din ide med at vise et tal alt efter hvilken side man er på, synes jeg virke lidt som en billig løsning på at skabe overgang fra menuen til indholdet. Som bruger er jeg pænt ligeglad med hvordan du har tænkt dig rækkefølgen på dine sider, så den kan du lige tænke over..

Det er nu ellers vigtigt, at der er sammenhæng mellem det menupunkt man vælger til det indhold man besøger. Den mere uerfarne bruger kan måske godt blive i tvivl, hvis ikke der er nogen sammenhæng.

9

fredag, 11. august 2006, 17:25

Citeret

Citeret

Ris:

Det er nu ellers vigtigt, at der er sammenhæng mellem det menupunkt man vælger til det indhold man besøger. Den mere uerfarne bruger kan måske godt blive i tvivl, hvis ikke der er nogen sammenhæng.

Helt enig - og det er ikke noget som jeg har set før. ;)

Citeret

Baggrunden på selve menubaren ser lidt mærkelig ud, det ligner et forsøg på at lave en glassy overflade, der er endt skidt hehe..

Lidt bewel and emboss, så tror jeg faktisk at det ville blive federe... ligner lidt noget kikset noget. Evt brug noget gradient i stedet for de solide farver.

10

fredag, 11. august 2006, 17:59

Citeret

Lidt bewel and emboss, så tror jeg faktisk at det ville blive federe... ligner lidt noget kikset noget. Evt brug noget gradient i stedet for de solide farver.

Umiddelbart, så er det meget moderne med den slags effekter idag. Dog med lidt bevel and emboss eller anvendelse af et gradient.

11

fredag, 11. august 2006, 18:20

Citeret

Citeret

Umiddelbart, så er det meget moderne med den slags effekter idag. Dog med lidt bevel and emboss eller anvendelse af et gradient.

Jeg er også selv vild med den slags effekter, og bruger også noget der ligner LIDT på den nye udgave af alcoholic.dk som er på trapperne. :)

12

fredag, 11. august 2006, 19:36

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg er også selv vild med den slags effekter, og bruger også noget der ligner LIDT på den nye udgave af alcoholic.dk som er på trapperne. :)

Det lyder jo spændende ;)

13

lørdag, 12. august 2006, 23:58

nice, har du lavet den i et program eller?

14

søndag, 13. august 2006, 00:01

Citeret

Originally posted by kungfuis78
nice, har du lavet den i et program eller?

De fleste bruger et program, ellers er det sq lidt svært at skrive en kode ;)

Men hvis det er grafikken du tænker på, så vil jeg næsten sætte min computer på højkant når jeg siger at han har brugt Adobe Photoshop :)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

15

søndag, 13. august 2006, 00:47

Super flot side, meget nem og overskuelig.

Eneste minus jeg kan finde er at den tager for lang tid at loade, den kommer ikke lige med det sammen, ser lidt træls ud den loader lidt af gangen.

Så hellere gøre sådan den lige loader et ½ sekund også kommer hele siden. Giver et bedre indtryk.

Men skulderklap herfra :D

EDIT: Hansen, håber så meget han har brugt Paint Shop pro :P

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (13.08.2006, 00:48)

16

søndag, 13. august 2006, 00:49

Citeret

Originally posted by celfa
Super flot side, meget nem og overskuelig.

Eneste minus jeg kan finde er at den tager for lang tid at loade, den kommer ikke lige med det sammen, ser lidt træls ud den loader lidt af gangen.

Så hellere gøre sådan den lige loader et ½ sekund også kommer hele siden. Giver et bedre indtryk.

Men skulderklap herfra :D

EDIT: Hansen, håber så meget han har brugt Paint Shop pro :P

Wel, har luret snakken om Bevel & Emboss længere oppe, så bare rolig 8) :dance:

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

17

søndag, 13. august 2006, 10:43

Tak for de flere gode råd ;)
Kan bare ikke forstå siden er lang tid om at loade, den fylder 163kb :ph34r:

Og siden er lavet i Photoshop CS2 hehe ;) Paint Shop Pro? pfff :razz:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "learner" (13.08.2006, 10:45)

18

søndag, 13. august 2006, 12:19

Citeret

Originally posted by learner

I de tidligere dage måtte den som tommelfingerregel højest fylde 50kb, men idag, hvor bredbånd o.l er mere udbredt, vil jeg nok sige max 100kb.

19

søndag, 13. august 2006, 12:44

Citeret

Citeret

I de tidligere dage måtte den som tommelfingerregel højest fylde 50kb, men idag, hvor bredbånd o.l er mere udbredt, vil jeg nok sige max 100kb.

Jesus titty fucking christ.. :ohmy:

Så kan man fandme næsten ingen grafik have, med mindre det er skrevet i css ell.

20

søndag, 13. august 2006, 13:45

Citeret

Citeret

Citeret

Jesus titty fucking christ.. :ohmy:

Så kan man fandme næsten ingen grafik have, med mindre det er skrevet i css ell.

Der er kun tale om selve designet, ikke indhold.

Når det er internettet, så må man ofre lidt på kvaliteten af grafikken. F.eks. behøver billederne fra Photoshop ikke være på 12 i kvalitet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.