1

søndag, 16. juli 2006, 19:36

Jeg er gået igang med at lave en fanside til et helt nyt MMORPG fra NCSoft med navnet Aion, som var et af de mest interessante nye MMORPG spil ved E3 messen og nogensinde. Du kan se mere info om spillet HER

Der er på nuværende tidspunkt ingen fansider oppe, men det kan selvfølgelig have noget at gøre med at spillets egen hjemmeside ikke helt er færdig endnu, men derfor vil jeg gerne være en af de første til at være fremme med en international fanside til spillet.

Nu står jeg så og mangler en som kan kode noget PHP og MySQL..

Det jeg skal bruge indtil videre er:

Admin system (Alt skal kunne styres herfra og laves så simple så muligt)
Nyheds system (Siger sig selv)
Galleri system (Til nem upload af nye billeder)
FAQ system (Mulighed for at oprette spørgsmål og svar)
+ mere, men det kan vi diskutere..

Hvis du er insteresseret kan du skrive her, sende en PB eller skrive en mail til crueltylizer@gmail.com

Jeg regner med vi så kan have hjemmesiden klar engang i Q3 2006 eller måske lidt senere efter hvor lang tid det vil komme til at tage.
Det er ikke meningen det er noget der skal være færdig på 1 uge eller noget det kommer til at tage den tid det tager om du så bare bruger 1 time på det om dagen.. :)

Siden får også eget .com domæne + webhotel, men nu skal koderen lige findes først. :D

Jeg kan ikke tilbyde dig penge, men det vil måske være muligt at blive blandt nogen af de første til at teste spillet sidst i 2006, men det kan jeg dog desværre ikke garanterer endnu.

Et design er næsten færdig lavet og kan ses hvis det har interesse..

2

søndag, 16. juli 2006, 20:16

Og du har snakket med Martin eller Lasse omkring det her? Selvom det er ulønnet, så er det jo stadig personale du søger ;)

3. Reklame
Al reklame for egne virksomheder er ikke tilladt. Ønsker du at skaffe personale, reklamere for en virksomhed el.lign. , så kontakt venligst Martin eller Lasse.

Link til reglerne

3

søndag, 16. juli 2006, 20:18

Troede faktisk kun den regel var til hvis det var en rigtigt virksomhed. :)

Så må tråden gerne låses eller slettes hvis den regel også gælder frivilligt arbejde til fansider.. :)

4

søndag, 16. juli 2006, 20:19

Citeret

Originally posted by Crueltylizer
Troede faktisk kun den regel var til hvis det var en rigtigt virksomhed. :)

Så må tråden gerne låses eller slettes hvis den regel også gælder frivilligt arbejde til fansider.. :)

Du kunne jo også vælge at gøre hvad der står i reglerne, vende den med Martin ;)

5

søndag, 16. juli 2006, 20:41

PHP Fusion opfylder dine krav. Der er det også muligt at slå login/bruger-oprettelse fra hvis det er.

http://www.php-fusion.com

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

6

søndag, 16. juli 2006, 21:00

Problemet ligger i at jeg er utrolig dårlig til at kode og så tilpasse templates. Og det skal man som regel når man installere et CMS system.

Sidder nemlig allerede klar med et design:

http://www.m3kd.com/aion/aionfanweb.jpg

7

mandag, 17. juli 2006, 08:54

Ok.. Ja jeg ville meget gerne hjælpe dig, men sådanne opgaver laver jeg desværre ikke gratis :)

Men ellers kan du finde en masse scripts rundt omkring ;)

Intet system pt.

8

mandag, 17. juli 2006, 13:49

Siden jeg ikke har en skid at lave i sommerferien så er jeg da klar på at prøve :hb:

EDIT: Har smidt en mail til dig :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dumpen" (17.07.2006, 18:30)

9

tirsdag, 18. juli 2006, 21:46

Citeret

Originally posted by Dumpen
Siden jeg ikke har en skid at lave i sommerferien så er jeg da klar på at prøve :hb:

!!! Slettet - Mega fejl !!!

Intet system pt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Han$en" (20.07.2006, 00:56)

10

onsdag, 19. juli 2006, 17:57

Citeret

Originally posted by Han$en

Citeret

Håber du har en kopi af den mail der.. Lagde lige mærke til en fejl i min mail adresse.

Men det er rettet nu, men ellers kan du adde mig på MSN.

Tror du ikk det er trådstarteren der har fået en mail og ikke dig...? :$

11

onsdag, 19. juli 2006, 23:58

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Originally posted by Han$en

Citeret

Håber du har en kopi af den mail der.. Lagde lige mærke til en fejl i min mail adresse.

Men det er rettet nu, men ellers kan du adde mig på MSN.

Tror du ikk det er trådstarteren der har fået en mail og ikke dig...? :$

KarGa har ret :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

12

torsdag, 20. juli 2006, 00:56

Argh fuck.. DOOH mand.. Havde lige en idé om at jeg gloede på noget helt andet, var lige i min egen verden.. Sletter det lige :O

Intet system pt.

13

torsdag, 20. juli 2006, 13:13

Ja det er noget v?rre noget n?r verden ikk drejer sig 100% om en selv :crazyeyes: Ej sp?g til side, hva er ideen med at redigere indl?gget ud, n?r det allerede er citeret 2 gange? :)

14

torsdag, 20. juli 2006, 21:22

Citeret

Originally posted by KarGa
Ja det er noget v?rre noget n?r verden ikk drejer sig 100% om en selv :crazyeyes: Ej sp?g til side, hva er ideen med at redigere indl?gget ud, n?r det allerede er citeret 2 gange? :)

Hva er id?en med at sp?rge? Alts? kan sq da lige s? godt slette det der ;)

S? bliver der ikke s? meget forvirring omkring det, medmindre folk l?ser quotes igennem :)

Intet system pt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.