1

fredag, 14. juli 2006, 11:26

Jeg ville høre om i havde lyst til at rate min community design :)

det er til et spille community eller bare en cs klan der gerne vil have nyheder mm på den...

det er lavet for sjov og fordi jeg godt kan lide at lave design :)
siden er ikke kodet. men når den bliver det (hvis den gør), så bliver det andre skriftyper end dem der er lige nu...

siden er "tom" og der mangler self at blive fyldt lidt indhold på den.. dog er det kun designet i skal kigge på :)

www.nibbers.dk/neverfail.jpg <--
eller
www.nibbers.dk/gladface.jpg <--

det er de samme sider.. dog er skriften i banneret forskellen... :)

vil gerne have noget Konstruktiv kritik jeg kan bruge til noget..

//cass

Bundkort » MSI P965 Neo-F
Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
Kabinet » Xaser |||
CPU » Intel Core 2 duo E6600
RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "cass" (14.07.2006, 11:29)

2

fredag, 14. juli 2006, 11:33

Jeg kan egentlig godt lide designet, men det ville være rart at se hvordan det vil se ud med tekst på.

Hvorfor har du valgt at lavet designet i 1284 x 744? Det gi'r en unødvendig horisontal scroll i 1024 x 768, og det ødelægger lidt det positive indtryk.

3

fredag, 14. juli 2006, 11:37

Citeret

Originally posted by Burger
Jeg kan egentlig godt lide designet, men det ville være rart at se hvordan det vil se ud med tekst på.

Hvorfor har du valgt at lavet designet i 1284 x 744? Det gi'r en unødvendig horisontal scroll i 1024 x 768, og det ødelægger lidt det positive indtryk.

det skulle meget gerne ikke være så bredt ;) ?

forstår ikke helt :) hehe.. da designet gerne skulle være 9xx kan ikke helt huske.. men ja.. der er hvidt til højre for selve siderne.. det er bare for at jeg havde noget at arbejde med...

håber du forstår hvad jeg mener :D

det er 9xx fra højre kant af selve designet til venstre kant :) hehe

men burde fylde noget tekst på :) så er det lidt flottere..

Kabinet » Xaser |||

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "cass" (14.07.2006, 11:39)

4

fredag, 14. juli 2006, 11:48

Citeret

Originally posted by cass

forstår ikke helt :) hehe.. da designet gerne skulle være 9xx kan ikke helt huske.. men ja.. der er hvidt til højre for selve siderne.. det er bare for at jeg havde noget at arbejde med...

De to billeder du har lagt op er 1284 x 744 pixels. Hvis det ikke er meningen det hvide skal være med i begge sider, så var det jo nok en god idé at fjerne det hvis du vil have et design bedømt.

Du har jo ikke skrevet nogen steder, at det vil blive fjernet, og derfor kommenterede jeg helhedsindtrykket.

5

fredag, 14. juli 2006, 11:53

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by cass

De to billeder du har lagt op er 1284 x 744 pixels. Hvis det ikke er meningen det hvide skal være med i begge sider, så var det jo nok en god idé at fjerne det hvis du vil have et design bedømt.

Du har jo ikke skrevet nogen steder, at det vil blive fjernet, og derfor kommenterede jeg helhedsindtrykket.

det er også helt ok :) og fair nok..
men det hvide bliver fjernet ;)

andet du har :) ? vil gerne have det skal være stilrent..

dog laver jeg banneret om da jeg synes det er lidt for mørkt... selv om det er godt på min bærbar derhjemme så er det alt for mørkt her på arbejdet.. :)

Kabinet » Xaser |||

6

fredag, 14. juli 2006, 12:22

Godt, at det hvide bliver fjernet. Troede egentlig også sitet var alt for bredt :)

Anyways, kunne godt tænke mig mere luft mellem de forskellige bokse. Godt nok er boksene opdelt med linier, men det virker meget sammen presset. Muligvis det ville være nemmere, såfremt der var tekst. Men bare det bliver så overskueligt som overhovedet muligt.

Ser iøvrigt, efter min mening, også bedst ud, når menuen er venstreorienteret, i stedet for centreret.

Ellers er designet sådan set helt fint :)

7

fredag, 14. juli 2006, 12:38

Citeret

Originally posted by Macimuz
Godt, at det hvide bliver fjernet. Troede egentlig også sitet var alt for bredt :)

Anyways, kunne godt tænke mig mere luft mellem de forskellige bokse. Godt nok er boksene opdelt med linier, men det virker meget sammen presset. Muligvis det ville være nemmere, såfremt der var tekst. Men bare det bliver så overskueligt som overhovedet muligt.

Ser iøvrigt, efter min mening, også bedst ud, når menuen er venstreorienteret, i stedet for centreret.

Ellers er designet sådan set helt fint :)

jeg takker for de gode ord..

vil gå hjem og lege lidt med det =) og takker

Kabinet » Xaser |||

8

fredag, 14. juli 2006, 13:33

Skal siges... at hvis der er nogle der synes om det der...

er i velkommen til at skrive hvis i vil have lavet et design... det er altså UDEN kodning (da jeg ikke kan finde ud af det) og også uden html opsætning...

ikke noget jeg behøver at have meget for... =) måske hvis i har noget hardware eller andet sjov i alligevel vil sælge samt i står og mangler et design.. så skriver i bare =) så kan vi altid finde ud af noget sammen...

skriv til mig på sitet her eller kontakt mig via. mail:
me-cass@hotmail.com <-- :D

Kabinet » Xaser |||

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "cass" (14.07.2006, 13:34)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.