Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 7. juli 2006, 15:47

Davs folkens. Hvad siger I til at vi laver en konkurrence? Det bliver uden premier og sådan, bare for sjov skyld :).

-- Idéer:

§ Konkurrencen sætter igang d. X i X klokken xx:xx

§ Der er fx 3 forskellige temaer man kan vælge mellem. Det er kun lovligt at vælge 1.

§ Efterhånden som man bliver færdig poster man sit endelige produkt. Siden behøver ikke være programmeret (Kan diskuteres)

§ D. X i X klokken xx:xx slutter konkurrencen.

§ En ny tråd bliver lavet med links til alle biddragene og en afstemning.

§ Der bliver kåret en første anden og tredje plads

--

Hvad syntes I om idéen? Kom med flere idéer, forslag til temar og lign :boxing:

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

2

fredag, 7. juli 2006, 22:25

Tror desværre ikke der er så mange der gidder sidde og lave desings for ingen ting.. Enten skal det være noget der gør nytte eller noget hvor der er en form for værdi at gå efter.. (løn, præmie) osv.

Blot min holdning...

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

3

lørdag, 8. juli 2006, 00:53

Hva for slags temaer snakker du om? For jeg laver ikk designs... jeg koder som regel kun avancerede scripts i asp

En ide til en konkurrence ku være at man lagde en db op og så sku man lave en søgemaskine - den der havde den laveste ms vandt :)

4

lørdag, 8. juli 2006, 01:01

Tjah.. Idéen er såmænd god nok, men er ikke noget jeg ville melde mig til.

Gider som celfa nævner ikke lave et design der ser godt ud for ingen ting da det jo ikke kun tager 2min ;)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

5

lørdag, 8. juli 2006, 08:59

Har samme holdning som Celfa og Hansen, jeg vil gerne lave det, men så skal der være en bedere ide med det, fx. lave noget som andre har brug for, eller for nogle penge.

6

lørdag, 8. juli 2006, 13:56

Fair nok. Syntes bare det kunne være sjovt at se hvor folket herinde ligger rent niveau mæssigt...

Mvh.

7

lørdag, 8. juli 2006, 14:04

Citeret

Originally posted by Zjapper
Fair nok. Syntes bare det kunne være sjovt at se hvor folket herinde ligger rent niveau mæssigt...

Det kan du jo se når folk viser noget frem.

8

lørdag, 8. juli 2006, 14:27

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by Zjapper

Det kan du jo se når folk viser noget frem.

Jo, det kan jeg jo.

Måske er det kun mig der syntes at fællesaktiviter er sjove :))

Mvh.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.