Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. juni 2006, 00:41

Davsen. 45 minutter forskinked (00:45) er jeg blev færdigt med mit nye design til Zjapper.dk - Kom med jeres kommentare, vil virkeligt gerne hører dem ;) - Både godt og dårligt.

http://www.Zjapper.dk

- Idéen er at skabe noget mørkt og dystert, men samtidigt finde en noget der bryder stemningen (hjerterne i toppen)

edit
Siden er smask fyldt med stavefejl og tastefejl, de bliver lige rettet imorgen når jeg ikke er så træt :)

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zjapper" (28.06.2006, 00:49)

2

onsdag, 28. juni 2006, 01:57

Fedt nok lavet, men synes de hjerter øverst oppe ødelægger det lidt... Plus, så er brødteksten, eller hvad man nu skal kalde det, alt for kedelig... Jeg synes i hvert fald ikke det passer ind med resten.. (her tænker jeg på fonten, ikke at det er kedligt at læse om dig og dine designs;))

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TheNIX" (28.06.2006, 01:58)

3

onsdag, 28. juni 2006, 02:33

Godt råd... Den sorte tekst må endelig ikke stå på en hvid baggrund, det skærer i øjnene, og gør det meget anstrengende at læse tekst på skærm. Lav istedet den hvide farve om til samme farve som på pergamentet. På den måde ødelægger du heller ikke dit gennemgående design.

4

onsdag, 28. juni 2006, 08:56

Citeret

Originally posted by Expendable
Godt råd... Den sorte tekst må endelig ikke stå på en hvid baggrund, det skærer i øjnene, og gør det meget anstrengende at læse tekst på skærm. Lav istedet den hvide farve om til samme farve som på pergamentet. På den måde ødelægger du heller ikke dit gennemgående design.

Sort tekst må nu godt stå på hvid baggrund, men det afhænger selvf. af designet. I det her tilfælde gik det ikke, da den hvide baggrund ville stå utrolig meget frem. Og hermed være træls at læse på, som du nævner.

Det vigtige med hjemmesider er efterhånden mere, at man gør sine tekster kortere, men siger det samme.

Anyways, kan sådan set godt lide ideen med designet, men synes menuen bliver frygtelig kedelig. Kunne den måske figurere på sit eget lille stykke papir?

5

onsdag, 28. juni 2006, 12:17

Ja fedt design men jeg synes godt at teksten kunne være lidt mere "upæn" hvis du forstår, så den passer mere til det dystre. Og jeg synes også at det ville være fedt med menuen på en lap ved siden af... :D

6

onsdag, 28. juni 2006, 12:18

Siden er sindsygt grafiktung... jeg sidder på 4mbit og sku vente et pænt stykke tid på at der var andet end bare tekst...

Overvej at bruge en lille og repeatable baggrund istedet...

Og så er der det med indholdsteksten... det passer bare ikk ind i det ellers flotte layout

7

onsdag, 28. juni 2006, 12:31

Citeret

Originally posted by KarGa
Siden er sindsygt grafiktung... jeg sidder på 4mbit og sku vente et pænt stykke tid på at der var andet end bare tekst...

Og så er der det med indholdsteksten... det passer bare ikk ind i det ellers flotte layout

Så den er tung i grafikken, troede mere det skyldtes jeg i øjeblikket brugte linien væsentlig andet steds.

Som oftests en idé at siden fylder mindre end 100 kb.

8

onsdag, 28. juni 2006, 12:37

Alene baggrunden fylder 400kb :)

9

onsdag, 28. juni 2006, 13:56

Kan du ikke droppe de hvide bokse med tekst ? Altså skrive den på dit grafik ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

10

onsdag, 28. juni 2006, 16:56

Bare mig der er vant til at gemme mine filer i absolut højeste kvalitet.. Skal nok lave det om.

Btw, hvad er det for nogle hvide bokse I taler om ? :S

EDIT
Hold da kæft... Siden er lavet i M$ Frontpage, og den vises ukorret i Internet Explore. Prøv at tjekke den i Mozilla Firefox :T

Mvh.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zjapper" (28.06.2006, 16:58)

11

onsdag, 28. juni 2006, 19:37

Citeret

Originally posted by Zjapper
Bare mig der er vant til at gemme mine filer i absolut højeste kvalitet.. Skal nok lave det om.

Btw, hvad er det for nogle hvide bokse I taler om ? :S

EDIT
Hold da kæft... Siden er lavet i M$ Frontpage, og den vises ukorret i Internet Explore. Prøv at tjekke den i Mozilla Firefox :T

Ja, undrede mig faktisk også over snakken om hvide bokse. Først troede jeg det skyldtes, at du havde rettet den.

12

onsdag, 28. juni 2006, 20:18

den er lækker i Firefox...

Men kan du ikke fjerne de femenine kys ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

13

onsdag, 28. juni 2006, 21:12

Ser sq bedre ud..

Men få fikset størrelsen på den baggrund der! En baggrund skal ikke fylde 400Kb ;)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

14

mandag, 3. juli 2006, 13:13

Den baggrund er ALT for tung. men når den først er loaded ser det fedt ud. Du skal bare lige lege lidt med din css og lave baggrunden til brødteksten den samme som resten af siden. og så skal du have lavet scrollbarene i en anden farve også. Jeg kunne måske også tænke mig lidt mere interaktivitet i menuen, prøv med nogle simple flashknapper. eller rigtigt fedt :9xo

MSI ATX Intel 865PE Chipset || 120GB Seagate HDD, 10.700 rpm
512MB elixir DDR RAM || geForce Fx5200 128MB RAM :S
LG CD-R brænder 52x12x48x || AOC 19'' CRT

15

tirsdag, 4. juli 2006, 00:23

Jeg vil sige siden tog lidt tid at hente og jeg sidder med 2mbit. så stakler med 128... og skriften passer ikke ind. den må kunne gøres federe :)? Og når skal kommer frem så ser det os noget dumt ud. den kan man da ændre på en måde?

Hehe læste lige jeg havde skrevet det totalt samme som en anden :P :oops:

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KreaTive" (04.07.2006, 00:24)

16

torsdag, 6. juli 2006, 00:21

Fuldstændig enig i det de andre siger.
Ikke for noget men syntes den er lidt for feminin for en dreng, det kan godt henne i det forkerte, men det er jo en smag sag.

17

torsdag, 6. juli 2006, 10:13

Tak for kommentarene og kritikken.

Hjerterne er feminine ja, de er sat på for at bryde det ellers dystre look og for at få folk til at undre sig lidt, hvilket vidst er lykkedes meget godt. :P

Mvh.

18

torsdag, 6. juli 2006, 10:29

Skod Skod Skod
en omgang elendigt skod....

fanden tag Internet Explore

anyway Nice Side :) som sagt den ser rigtig nice ud i FireFox

TBA!

19

torsdag, 6. juli 2006, 14:11

Citeret

Originally posted by KarGa

Skulle lige til at skrve det, det tog en krig at hente baggrunden, trorde først siden udeukkende bestod af tekst.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

20

torsdag, 6. juli 2006, 14:44

Citeret

Trorde først siden udeukkende bestod af tekst.

Også her :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.