Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 23. juni 2006, 20:42

hvad syntes i om mit spritnye forum klik her

2

fredag, 23. juni 2006, 20:49

Det nice nok :) men er det ikke sådan et forum alle har?
Altså det er da ikke noget du selv har lavet? ;)

Lehn

3

fredag, 23. juni 2006, 20:54

Citeret

Originally posted by Kenny
Det nice nok :) men er det ikke sådan et forum alle har?
Altså det er da ikke noget du selv har lavet? ;)

mnjahh det er sådan et at alle har

4

fredag, 23. juni 2006, 20:55

skal du ikke ha lavet en profil derinde

5

fredag, 23. juni 2006, 21:30

Fint nok, men: Du er nødt til at have et eller andet specielt som kan virke tiltrækkende på folk og få dem til at oprette sig.

Som det er nu er det bare endnu et ud af tusinder af forums på nettet. Og den er endda hverken opdelt i kategorier eller lægger op til noget tema, så vidt jeg kan se. :)

Ofte er forums også tilknyttet sider, som har en vis mængde indhold, der enten er spændende eller efterspurgt. Men efter hvad jeg kan se, har du bare et forum (uden noget andet tilknyttet), og dem er der jo som sagt masser af. Hvorfor skulle folk pludselig vælge dit, frem for alle de andre? :)

6

fredag, 23. juni 2006, 22:25

Som jeg ser det, er det der mere et spørgsmål og gratis reklame end at få kommentare på din side.

- Siden er da ganske nydelig, med det sædvanlige standart design.

7

fredag, 23. juni 2006, 22:57

Synes der skal være en mening med at have et forum. Somregel har folk bare en tagwall eller blog mm. på deres egen personlige hjemmeside.

8

lørdag, 24. juni 2006, 08:49

Citeret

Originally posted by Macimuz
Synes der skal være en mening med at have et forum. Somregel har folk bare en tagwall eller blog mm. på deres egen personlige hjemmeside.

ja det kommer osse snart ind på min hjemmeside som jeg faktisk er ved at lave så`hh

9

lørdag, 24. juni 2006, 15:17

og så skal der kodes noget sikkerhed på for der er stor fokus på danske sider mht "internet terror". dvs mulighed for at banne og blokere iper...jaja ved det ikke hjælpeer det store pga proxy, men kan standse nogen.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

10

lørdag, 24. juni 2006, 15:46

phpBB ... andet er det jo ikke - og du har ikke engag selv sat det er op.

Der er INTET specielt over sider som bare er phpBB eller Coppermine...

11

tirsdag, 25. juli 2006, 14:36

nogen forslag til hvordan at det skal se ud

12

tirsdag, 25. juli 2006, 15:17

Ka godt li at der er 2 benching kategorier :)) Og ellers er det ca. de samme kategorier som der er p? tweak, bare mere rodet :crazyeyes:

Thumbs up for initiativet :hb: :$ :roller:

Citeret

Originally posted by Fragman
og s? skal der kodes noget sikkerhed p? for der er stor fokus p? danske sider mht "internet terror". dvs mulighed for at banne og blokere iper...jaja ved det ikke hj?lpeer det store pga proxy, men kan standse nogen.

Tror du selv han ka finde ud af det, n?r han har brugt et standard template-forum? :$

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (25.07.2006, 15:19)

13

tirsdag, 25. juli 2006, 16:50

Citeret

og s? skal der kodes noget sikkerhed p? for der er stor fokus p? danske sider mht "internet terror". dvs mulighed for at banne og blokere iper...jaja ved det ikke hj?lpeer det store pga proxy, men kan standse nogen.

ja det med at banne ip adresser det er fakkertalt muligt og det med at blokere iper det er osse muligt s? det skal du ikke t?nke p

14

tirsdag, 25. juli 2006, 19:18

Syntes det er mere reklame. Det er jo et fuldst?ndig standard forum. Hvis jeg var dig ville jeg skrive forum kategorierne med stort forbukstav og s?tte punktum ved forkortelser.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

15

søndag, 27. august 2006, 17:27

så er der kommet en ny funktion som der kan ses her

16

søndag, 27. august 2006, 17:30

Citeret

Originally posted by KarGa
Ka godt li at der er 2 benching kategorier :)) Og ellers er det ca. de samme kategorier som der er på tweak, bare mere rodet :crazyeyes:

Thumbs up for initiativet :hb: :$ :roller:

Citeret

og så skal der kodes noget sikkerhed på for der er stor fokus på danske sider mht "internet terror". dvs mulighed for at banne og blokere iper...jaja ved det ikke hjælpeer det store pga proxy, men kan standse nogen.

Tror du selv han ka finde ud af det, når han har brugt et standard template-forum? :$

at man ikke gider opfinde den dybe tallerken 2 gange betyder vel ikke at man ikke kunne gøre.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

17

søndag, 27. august 2006, 19:56

Citeret

Originally posted by Mjensen
så er der kommet en ny funktion som der kan ses her

Mjensen, Læs venligst dine PM's ( Private Message ) i din InBox. Ang din signatur, max størelse er 650 X 150 pixel.

18

lørdag, 23. september 2006, 17:30

er gjordt

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.