Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 21. juni 2006, 20:38

Min webside/weblog hedder www.totaldigital.dk - Her er nyheder om digitale dimser, gadgets og andet elektronisk lir.

Total Digital er bygget op med Wordpress, der er Open Source og forholdsvis let at bruge.

En af de sjove ting ved websiden er integrerede videoklip fra YouTube af mere eller mindre suspekt karakter. Videoklippene kan ses direkte her: http://www.totaldigital.dk/?cat=44

Kig forbi - og giv jeres mening til kende :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "McWill" (22.06.2006, 17:40)

2

torsdag, 22. juni 2006, 20:01

Det er da nice nok. Ved dog ikke om du må have de youtube film derpå..

Edit: Kunne godt tænke mig at vide hvilke sider jeg er inde på. f.eks at linket til den side man er på bliver lavet om til at det ikke er et link

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (22.06.2006, 20:03)

3

fredag, 23. juni 2006, 14:37

Faktisk flot side må jeg sige....

Dog en ting ang. links -> De måtte gerne åbne i et nyt vindue :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

4

lørdag, 24. juni 2006, 20:38

Tak for kritikken og forslag til ændringer. :9xo

Jeg arbejder videre med at udvikle www.totaldigital.dk de kommende måneder og vil overveje at tilføje jeres forslag til websiden.

Er der flere, som har noget at sige om min webside?

5

lørdag, 24. juni 2006, 22:22

Halv dansk, halv engelsk? Aah...

6

lørdag, 24. juni 2006, 23:11

Citeret

Originally posted by Zlinky
Halv dansk, halv engelsk? Aah...

Ja, det kan virke lidt som en bastard-webside med to sprog. Men der er rent faktisk en mening med galskaben. Engelsk er med til at placere www.totaldigital.dk højere på en Googlesøgning (en søgning på "total digital" på google placerer min danske webside på en femte plads langt foran domæner som totaldigital.biz og www.totaldigital.com.au. ). Det skulle gerne give lidt flere besøgende.

Ved ikke kun at skrive på dansk kan engelsksprogede også få noget ud af websiden, og der er også link i den engelske tekst, så de kan komme videre. I øvrigt er de fleste websider, som der linkes til, engelsksprogede.

Måske vil www.totaldigital.dk i fremtiden blive splittet op i en engelsk del og en dansk. Men lige nu kører jeg videre med dobbelt sprog.

Seneste tests og artikler

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy Note 4 video teaser

Samsung har frigivet en video
Læs Mere

2

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

3

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.