Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 16. juni 2006, 02:57

Ja jeg har fået fingrene i Macromedia Flash 8 (Profesional) via min onkel, men ved ikke helt hvordan jeg skal komme igeng.
Hvis der sidder nogen derude og tænker "der var jo liiige den der tutorial, der hjalp mig godt igang" eller noget i den stil, så pots endeligt.
Dette er ikke en "google det din idiot" tråd, post hvis i kender nogle totureals som har hjulpet jer og som i personligt syntes er nyttige.
Kom frisk :D

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

2

fredag, 16. juni 2006, 07:26

Google det din idiot... :))

Ej, det er en rigtig god idé at sidde og lege lidt med det før du begynder. Selv har jeg aldrig brugt tutorials til noget af det jeg arbejder med da langt de fleste tuts ligner sådan noget wannabe grafik. Mit råd vil være at prøve de forskellige funktioner, du ødelægger ikke noget ;).
Når du så skal til at kode flash, vil det måske være en god idé lige at læse en guide. Desværre har jeg ikke haft heldet med til at finde nogen speciel nyttefuld.

4

mandag, 3. juli 2006, 14:21

Inde på:

http://www.w3schools.com/

som er W3C's egen tutorial side, der er links til videoer fra www.learnflash.com

MSI ATX Intel 865PE Chipset || 120GB Seagate HDD, 10.700 rpm
512MB elixir DDR RAM || geForce Fx5200 128MB RAM :S
LG CD-R brænder 52x12x48x || AOC 19'' CRT

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.