Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 9. juni 2006, 15:27

Hey jeg leder efter en færdig hjemmeside som har cms.... Jeg gider ikk skulle lave koder osv. Og jeg skal bruge den rimelig hurtigt.... Og det er et must den er gratis....

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

3

fredag, 9. juni 2006, 15:43

Okai kender du nogle gratis mambo sider?

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

4

fredag, 9. juni 2006, 15:59

Opret et gratis webhotel og smid det op, eller køb et domæne og smid Mamboo på?? Er da ihvertfald dumt at betale en del ekstra for et domæne med CMS på når man på få minutter kan smide det op selv.. ;)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

5

fredag, 9. juni 2006, 16:40

skal det være php eller .net?

prøv www.e107.org

6

fredag, 9. juni 2006, 17:46

php det er da mambo er ikk?

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

7

fredag, 9. juni 2006, 18:37

Citeret

Originally posted by FlowingLil
php det er da mambo er ikk?

Mambo er php ;)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

9

fredag, 9. juni 2006, 19:09

www.e107.org er ihvertfald også mit bud....Super godt, med masser af muligheder fra start.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

10

lørdag, 10. juni 2006, 19:11

Citeret

Originally posted by ROMkuglen
http://www.phpfusion.dk/frontpage.php

.

Vil jeg også anbefale. Klart nemmere at administrere end Mambo m.v.

11

lørdag, 10. juni 2006, 22:01

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by ROMkuglen
http://www.phpfusion.dk/frontpage.php

.

Vil jeg også anbefale. Klart nemmere at administrere end Mambo m.v.

dog er de virkelig kendt for sikkerhedshuller... Brugere som har php-fusion skriver tit at deres hp er blevet hacked...

12

lørdag, 10. juni 2006, 22:05

Citeret

Originally posted by GiZzZa
dog er de virkelig kendt for sikkerhedshuller... Brugere som har php-fusion skriver tit at deres hp er blevet hacked...

Jeg administrerer 4, snart 5, sider med PHP Fusion og jeg har ingen problemer med sikkerhedshuller. Men OK, lader man tingene være hullede som en si, og har en dårlig host, så kan der selvfølgelig være noget om det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.