1

mandag, 5. juni 2006, 16:30

Davsen. Brugte lige formiddagen på at smække et design sammen. Det skal ikke bruges til noget, og teksten er bare sat ind for at folk kan få en idé om hvordan siden ville se ud i brug :)

GameSite

Mangler:
Muligvis en anden bund
Centreres
Tekst i logoet

Copyright Zjapper.dk - Johann Strønæs Steffensen :)

--- Konstruktiv kritik ønskes

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zjapper" (05.06.2006, 16:30)

2

mandag, 5. juni 2006, 16:36

Jeg kan godt lide det. Den grønne farve er rigtig fed, men har lige et par punkter.

De grønne streger:Kunne jeg godt tænke mig at se en tand længere inde på siden, så de altså bliver en fortsættelse af bunden af banneret.

Topmenu:Topmenuen burde nok ikke være magen til den øverste vertikale menu. Det gør menuen rigtig lang, og jeg er ikke vild med, at man er nødt til at scrolle i 1024x768 for at se menuen.

Diverse:Jeg synes det er en skam at de følgende punkter er så tæt på hinanden som de er:

• New articles
  • Debate
  • New downloads
  • Vote

Det bliver meget presset sammen, og tingene flyder nærmest ud i et, og IMO er det en trist afslutning på et ellers fedt design.

3

mandag, 5. juni 2006, 16:45

Kan faktisk godt se hvad du mener, Burger, vil lige prøve arbejde lidt vidre med det og poste en opdatering! :)

Mvh.

4

mandag, 5. juni 2006, 21:19

Ved første øjekast er det et rigtigt fint design.

Tror Burger har fremhævet en del af det jeg ellers ville nævne.

Har dog noget andet. Synes måske det ville være rart selve siden havde sin egen baggrund i stedet for den egentlige baggrund. Hvis du forstår?

En anden ting, gør mere bruge af White Spaces. Skal ikke læses som hvide områder ;) Men luftrum mellem de forskellige kasser. Men ja, det nævnte Burger vidst også. Egentlig bør siden måske gøres væsentlig mere overskuelig.

Det er iorden idag at designe til 1024x768, men som nævnte, så bør man også kunne se hele menuen. Formoder det er menuen i venstre side, der her refereres til.

Ved godt det hele indtil videre bare er et billede, men sørg for selve siden ikke fylder 6-700 kb ;) Selvom man idag kan få bredbånd de fleste steder, så sidder ikke alle på bredbånd endnu, og nogle sidder dertil på en lille bredbåndslinie. Meen, det tror jeg nok du er klar over ;)

5

tirsdag, 6. juni 2006, 07:37

Well, regner ikke med at kode det, hvis det bliver aktuelt at siden skal bruges til noget får jeg en anden til dét. Jeg vil prøve at arbejde med det I har sagt og muligvis uploade den nye version engang i morgen :)

Mvh.

6

tirsdag, 6. juni 2006, 11:30

Citeret

Originally posted by Zjapper
Well, regner ikke med at kode det, hvis det bliver aktuelt at siden skal bruges til noget får jeg en anden til dét. Jeg vil prøve at arbejde med det I har sagt og muligvis uploade den nye version engang i morgen :)

Fair, men det er nu somregel grafik der fylder mest :)

7

tirsdag, 6. juni 2006, 11:33

Citeret

Originally posted by Zjapper

Du siger bare til, så kommer de kritiske briller frem igen :))

8

tirsdag, 6. juni 2006, 12:02

Jeg synes det ser rigtig flot ud. Gider ikke gå så meget i detaljer da al kritik jeg har er blevet nævnt. Thumbs up!

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.