Mange tak for kritikken.
Tismund, kan jeg evt få dig til at lave en baggrund? Det er lige som om at det striber jeg lavede i det blev slettet da jeg gemte som jpeg =S
Mht. til det med at trykke på banneret, det skal nok blive lavet. Dog har jeg sat link ind til alle sider hvor på man kan komme tilbage.
KarGa: Forstår ikke hvad du mener - SS plz. Billederne bliver hentet ved at mappen bliver scannet. Har en mistanke til hvad der er problemet, jeg kan bare ikke selv se dem x|
Tismund, med hensyn til tekstens placering, så er den udtænkt. alcoholic.dk står midt i den del hvor der er reklamer til venstre, og den anden tekst står så det ca passer med et mellemrum. Men hvis det er så kaotisk skal jeg nok have set på det også.
Den i bunden kan jeg også godt følge jer i, så bare godt ud i photoshop. :s
Jeg vil tage alt kritik til betragtning, og vil arbejde ud fra det, da siden skal give et godt indtryk for at folk vender tilbage. Mht. det overlay der bliver smidt på thumbs, var det en fejl at det ikke er blevet lavet - tænkte på det i går, men har simpelthen glemt det.
Og det "hacker" program i snakker om, er det ikke NetBus eller NetBios eller sådan noget? Mener det var det der var en der smed på min comp =P
edit: Jo for satan KarGa... nu kan jeg se det... var der underligt nok ikke i går. Det er helt klart en script-fejl fra min side.