Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 30. maj 2006, 02:55

Hey.

Så blev jeg færdig med en opdatering til alcoholic.dk ! Vil meget gerne høre jeres ris og ros (mest ros som altid) ;)

Klik på min signatur, så kommer du ind. :)

Mht. reklamerne - så kan disse ikke diskuteres - dog kommer der forhåbentligt snart et mere variabelt indhold. ;)

edit:

Kan se at der er lidt små fejl i IE - skal jeg nok ordne når jeg har sovet.

Mangler stadig at lave side inddelt visning af billederne når man ser hvilke der er uploaded.

Mangler at lave filter så specialtegn samt mellemrum bliver slettet fra billednavnet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (30.05.2006, 03:52)

2

tirsdag, 30. maj 2006, 07:19

Det ser da meget pænt ud! Men tror det ville give ufatteligt meget med en anden baggrund, den der er da mildest talt overdrevet kedelig :)

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

3

tirsdag, 30. maj 2006, 07:44

Citeret

Originally posted by Zjapper
Det ser da meget pænt ud! Men tror det ville give ufatteligt meget med en anden baggrund, den der er da mildest talt overdrevet kedelig :)

Kunne ikke have sagt det bedre :D

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

5

tirsdag, 30. maj 2006, 11:01

Den er da udmærket og overskuelig nok, men liiiiidt kedelig ;)

Lav et lidt mere spændende tema. Det behøver ikke ligne et festfyrværkeri, bare noget der fryder øjet. ;)

Det er primært banner og baggrund jeg tænker på her. :)

Citeret

Originally posted by Lecter

Burde den ikke være postet i Nørde-tråden under OT ? :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (30.05.2006, 11:02)

6

tirsdag, 30. maj 2006, 11:07

Citeret

Originally posted by Mikkel
Den er da udmærket og overskuelig nok, men liiiiidt kedelig ;)

Lav et lidt mere spændende tema. Det behøver ikke ligne et festfyrværkeri, bare noget der fryder øjet. ;)

Det er primært banner og baggrund jeg tænker på her. :)

Citeret

Originally posted by Lecter

Burde den ikke være postet i Nørde-tråden under OT ? :))

lol =P Har stadig ikke fundet ud af hvem der uploadede det, men jeg slagter svinet!

Okay, det skal spices lidt op. ;)

7

tirsdag, 30. maj 2006, 14:55

Ikke flere ris/ros?

8

tirsdag, 30. maj 2006, 15:52

Your IP (80.163.32.78) are being logged.

man har vel ikke flere ip'er?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (30.05.2006, 15:53)

9

tirsdag, 30. maj 2006, 16:18

Citeret

Originally posted by Zlinky
Ikke flere ris/ros?

Joooh :D

Først og fremmest er det en lækkert service, og siden kører hurtigt og problemfrit.

Der er dog self lige nogle småting der kunne forbedres efter min mening :)

Det er nogle kedelige og tunge farver der er brugt i grafikken. Prøv eventuelt med en lysere baggrund, evnt. med noget mønster i.

Tekstens placering i top-banneret virker sårn lidt tilfældig, samt den grønne farve er for skarp(hvertfald den nederste nuance), hvilket giver en irriterende kontrast til baggrunden.

Og så lige til sidst.. Det er svært at læse skriften på bunden når den har den pølle farve

Jo og så ser de afrundede hjørner i toppen lidt for grove ud :D

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej

10

tirsdag, 30. maj 2006, 17:20

Du skal da have sån at når man trykker på banneret i toppen kommer man til forsiden ;) Ellers er det nogenlunde det samme som Tismund har lagt mærke til, jeg gerne vil pointere.

11

tirsdag, 30. maj 2006, 17:35

Citeret

Originally posted by Marquis
Du skal da have sån at når man trykker på banneret i toppen kommer man til forsiden ;) Ellers er det nogenlunde det samme som Tismund har lagt mærke til, jeg gerne vil pointere.

Det glemte jeg også at sige, men du har ret :D

12

tirsdag, 30. maj 2006, 19:13

Den blå ramme om billederne ville jeg ha ændret så den passer til designet...

En anden funktion du ku lave var evt. at man ku uploade en serie af billeder... enten at den tog tallet i den valgte fil og så ku man sætte den til at uploade X tal op... Eller bare at man ku vælge en mappe at uploade

13

tirsdag, 30. maj 2006, 19:18

Citeret

Originally posted by PaW^

Det kommer helt an på din internetudbyder. Men det er jo også fuldstændig ligemeget, du kan jo godt bruge din IP selvom den bliver logged. Må så dog lige tilføje, at er det din egen IP du har offentliggjort, så er du dummere end jeg troede :crazyeyes:

14

tirsdag, 30. maj 2006, 19:51

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Det kommer helt an på din internetudbyder. Men det er jo også fuldstændig ligemeget, du kan jo godt bruge din IP selvom den bliver logged. Må så dog lige tilføje, at er det din egen IP du har offentliggjort, så er du dummere end jeg troede :crazyeyes:

Ahh så forstod jeg hans post... Ku ikk lige finde hoved og hale i den...

At den blir logget betyder bare at den er blevet gemt... ikke at den blir brugt... du ka ikk "bruge" en ip på den måde... det er din maskine der bruger den (Eller router)

15

tirsdag, 30. maj 2006, 19:53

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Citeret

Ahh så forstod jeg hans post... Ku ikk lige finde hoved og hale i den...

At den blir logget betyder bare at den er blevet gemt... ikke at den blir brugt... du ka ikk "bruge" en ip på den måde... det er din maskine der bruger den (Eller router)

Mon ikke det han mener er brugen af ordet "are" , hvilket er flertal.

16

tirsdag, 30. maj 2006, 19:56

Ah nå ja det ku være :) havde jeg lige overset :)

Forresten ka se på sidste side der er en masse "billeder" uden filnavn... det får mig til at tro du bruger en database til at huske hvad der er blevet uploadet... Hvorfor ikke bare hente alle filer fra mappen Upload eller sådan noget?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (30.05.2006, 19:57)

17

tirsdag, 30. maj 2006, 20:01

Citeret

Citeret

hmm hvad vil du bruge den til? kommer ind på min webserver? Den ligger alligevel overalt nu om dage...

18

tirsdag, 30. maj 2006, 20:12

Citeret

Citeret

Citeret

hmm hvad vil du bruge den til? kommer ind på min webserver? Den ligger alligevel overalt nu om dage...

Den kan bruges til mange ting ;)

Hvis der sidder en der ude som kan, så har han nemmere ved at hacke sig ind og fucke din comp op nu fx, plus den kan bruges til mange andre sjove ting

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

19

tirsdag, 30. maj 2006, 20:59

Citeret

Originally posted by Han$en

Citeret

Citeret

Citeret

Den kan bruges til mange ting ;)

Hvis der sidder en der ude som kan, så har han nemmere ved at hacke sig ind og fucke din comp op nu fx, plus den kan bruges til mange andre sjove ting

Havde engang et program der kunne åbne cd-skuffer og diverse andre sjove ting ved hjælp af en ip og et par andre informationer. Det er sku humor :D

Sorry for offtopic, synes det er lækkert at du udbyder en imagehosting service, og at den så heller ikke er så frygtlig grim som de fleste andre er da helt klart et bonus! :9xo

20

tirsdag, 30. maj 2006, 21:02

Citeret

Originally posted by simonwh
Sorry for offtopic, synes det er lækkert at du udbyder en imagehosting service, og at den så heller ikke er så frygtlig grim som de fleste andre er da helt klart et bonus! :9xo

Husker også lignende programmer, men krævede de ikke altid der lå en fil på den uheldiges comp?

Sorry for OT.

Bruger flittigt den nævnte service ;)

Seneste tests og artikler

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Instagram vurderet til 35 milliarder dollars

Instagram, som Mark Zuckerberg
Læs Mere

0

Hex Gear udgiver deres første kabinet!

Hex Gear er et nyt firma, der
Læs Mere

0

Større hukommelse i den nye iPhone og iPad

Ifølge en taiwanesisk rapport
Læs Mere

3

Grand Theft Auto 5 til PC næsten færdigudviklet

Rockstar Games har udtalt, at
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.