Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 24. maj 2006, 13:25

Ja nu har vi jo vis dit skrivebord, casemod, værelse etc, så hvorfor ikke en tilsvarende tråd? :)

Vis os din hjemmeside og giv en kort forklaring på hvad den indeholder og hvordan den er lavet (Sprog etc.)

Lægger self ud med www.karga.dk :) Den er slet ikk opdateret og den er mildest talt tom, men ideen er, at folk på alle niveauer ka gå ind og få hjælp og tips til deres pcer
Regner med at lægge nyt design og få fyldt nogle ordentlige artikler ind her i sommerferien

2

onsdag, 24. maj 2006, 13:38

Citeret

Originally posted by KarGa
Ja nu har vi jo vis dit skrivebord, casemod, værelse etc, så hvorfor ikke en tilsvarende tråd? :)

Vis os din hjemmeside og giv en kort forklaring på hvad den indeholder og hvordan den er lavet (Sprog etc.)

Lægger self ud med www.karga.dk :) Den er slet ikk opdateret og den er mildest talt tom, men ideen er, at folk på alle niveauer ka gå ind og få hjælp og tips til deres pcer
Regner med at lægge nyt design og få fyldt nogle ordentlige artikler ind her i sommerferien

Den ser da meget godt ud - design mæssigt. Enkel og let at læse og manøvre rundt i. :9xo

Smider da også lige min gamle side på. (Klik på min signatur)
Den er godt nok gået med centreringen og billede-siderne er vist også i udu.
Er i gang med at lave en ny og lidt anderledes opbygning. Lidt flere tips og tricks vil der komme, ligså med brugbare link og sidst men ikke mindst noget ordentligt billedfremvisnings halløj. Det helle ligger på tegnebrættet og skal så bare føres ud i livet. ;)

Hvis der er nogen der har gode idéer eller link til et godt web-album-agtigt program, så spyt endelig ud. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (24.05.2006, 13:39)

3

onsdag, 24. maj 2006, 13:40

Så vil jeg da også smide et link til min hjemmeside: http://www.tweak.dk :))

4

onsdag, 24. maj 2006, 13:41

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Den ser da meget godt ud - design mæssigt. Enkel og let at læse og manøvre rundt i. :9xo

Er i gang med at lave en ny og lidt anderledes opbygning. Lidt flere tips og tricks vil der komme, ligså med brugbare link og sidst men ikke mindst noget ordentligt billedfremvisnings halløj. Det helle ligger på tegnebrættet og skal så bare føres ud i livet. ;)

Hvis der er nogen der har gode idéer eller link til et godt web-album-agtigt program, så spyt endelig ud. :))

Tag et kig på www.karga.dk/billedgalleri :) Hvis du kan få siden til at køre asp, så ka du da godt få det script der... det er mit eksamensprojekt

5

onsdag, 24. maj 2006, 13:50

www.deaz.dk

programmeret i php
designet med css, dreamweaver & photoshop :)

Indeholder en personlig blog / news, alt hvad jeg føler der skal op på siden. Mangler dog stadig de andre sider.

6

onsdag, 24. maj 2006, 14:03

Citeret

Originally posted by Martin

meget overraskende. jeg er helt overvældet. :clap:

7

onsdag, 24. maj 2006, 15:29

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Coppermine ;) Genialt hvis du kan køre php. Ellers kan Photshop lave nogle rigtigt lækre gallerier ( http://keilow.com/PhotoShoot/07/index.html ) - den der kan CS2 lave.

Jeg har været med til at lave et efterhånden utal af hjemmesider, men min egen helt egne som jeg selv har betalt for at have liggende er http://alcoholic.dk/ ...

8

onsdag, 24. maj 2006, 15:41

Har da bare en bette en www.privat.hotserv.dk
Bruges kun hvis jeg ska bruge noget skolearbjede på andre computere osv.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

9

onsdag, 24. maj 2006, 17:10

LOOOOOOOOL ny forum nice nok, men min hjemmeside/bandside er elite-33oo
:9xo

10

onsdag, 24. maj 2006, 17:16

Citeret

Originally posted by Martin

Den var lidt tør, sys du ikke? :)) :finger:

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

11

onsdag, 24. maj 2006, 17:36

Har to ... den ene er www.GrillRotten.dk (BIG SURPRISE :$ ) ... den anden er ikke for små drenge, så det link får i ikke :))

btw har en tråd kørende ...
www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=65886&sid=
... hører den & ligende tråde så hjemme her i det nye forum ?

12

onsdag, 24. maj 2006, 17:39

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Har to ... den ene er www.GrillRotten.dk (BIG SURPRISE :$ ) ... den anden er ikke for små drenge, så det link får i ikke :))

btw har en tråd kørende ...
www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=65886&sid=
... hører den & ligende tråde så hjemme her i det nye forum ?

Sikker på vi ikke skulle se den der side der? :D

Men ja, vil mene den tråd hører til herinde..

Intet system pt.

13

onsdag, 24. maj 2006, 18:03

har dragonslayers.up.md.

hjemmeside til min lille cs clan.

Lige nu er det ikke meget andet end et phpbb forum (der ik virker ordentligt X(), men jeg er i gang med at lave det til en ordentlig side... bruger dreamweaver, men er indtil vider kun kommet til at lave banner til den.

et andet problem er at vi i skolen har gang i noget kom/it værk lige nu, hvor vi skal lave en lille side om slankekost osv.

Men nu her skal der nok komme gang i den med 4 dages weekend

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

14

torsdag, 25. maj 2006, 14:33

Min allerførste hjemmeside, som jeg har lavet til det kollegie jeg bor på. Lavet i ren HTML, med et phpbb forum til:
http://hedeboparken.dk
Den er dog langt fra færdig endnu. Det går lidt langsomt med at få info på siden, det er sjovere at lave selve koden og designet :$

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

16

fredag, 26. maj 2006, 03:45

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

17

fredag, 26. maj 2006, 20:07

Tjaa, siden har været på vej i et års tid efterhånden. Ved ikke rigtigt om den nogensinde bliver færdig.

http://zerenity.dk/test/

18

lørdag, 27. maj 2006, 01:53

http://nano.infinitestupidity.eu

Ikke meget, men for mig meget nyttigt ;)

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

19

lørdag, 27. maj 2006, 06:37

Flættede lige et hurtigt layout ud, som nok holder senere hen også..

Det er så her..

Skal lige oplyse at det ikke fungere optimalt i FF endnu..

Lad ligeledes være med at brokke over intet virker, der er noget der skal ænvdre osv, for har lige lavet det på 10min, så det er klart det er lidt tørt ( og så på denne tid :rolleyes: ) :D

Intet system pt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Han$en" (27.05.2006, 06:39)

20

lørdag, 27. maj 2006, 08:48

www.Zjapper.dk - er min personlig side :)

Lavet i Adobe Photshop og programmeret i MS Frontpage ( Dont comment)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zjapper" (27.05.2006, 17:27)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.