1

onsdag, 24. maj 2006, 13:16

Mange tak for det :9xo Så må vi jo som brugere sørge for, at det bliver brugt på den rigtigte måde. Og huske, at alle ting relateret til hjemmeside bygning, skal postes her.

Vil da så bruge lejligheden til, at vise mit færdige produkt: En hjemmeside lavet til Forældre-BIF, ud fra deres ønsker om indhold og enkel at gå til.
Dvs. ikke helt færdig. Har nemlig lige fået nogle gamle billeder, som skal scannes og lægges ind som Arkiv-billeder.

Og endnu en gang :9xo

2

onsdag, 24. maj 2006, 13:23

Genialt! Syns nok oversigten var lidt højere end den plejer at være :crazyeyes:

3

onsdag, 24. maj 2006, 15:25

Nice :D

Synes godt nok også at der var et eller andet galt :D

4

onsdag, 24. maj 2006, 15:42

Smukt. :)

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

5

onsdag, 24. maj 2006, 18:14

Jeg vil også gerne takke Martin for at han gennemførte min idé :))

.... Og kan da også lige løfte sløret for at han fik endnu en spørgende PM om emnet, så sent som i går. :$

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (24.05.2006, 18:15)

6

onsdag, 24. maj 2006, 19:29

Citeret

Originally posted by Mikkel

.... Og kan da også lige løfte sløret for at han fik endnu en spørgende PM om emnet, så sent som i går. :$

Det var da lige så meget min idé :baby:

:D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (24.05.2006, 19:29)

7

onsdag, 24. maj 2006, 19:38

Citeret

Originally posted by Bentzin
Mange tak for det :9xo Så må vi jo som brugere sørge for, at det bliver brugt på den rigtigte måde. Og huske, at alle ting relateret til hjemmeside bygning, skal postes her.

Vil da så bruge lejligheden til, at vise mit færdige produkt: En hjemmeside lavet til Forældre-BIF, ud fra deres ønsker om indhold og enkel at gå til.
Dvs. ikke helt færdig. Har nemlig lige fået nogle gamle billeder, som skal scannes og lægges ind som Arkiv-billeder.

Fint at du fik tilføjet lidt baggrundsviden oven i hatten. ;)

Men hvad skal du så nu hvis "projektet" er færdigt? :)

...Og hvad er forskellen på bingo og banko? :ph34r:

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK

Citeret

Det var da lige så meget min idé :baby:

:D

Nej det var ej. ;)

:))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (24.05.2006, 19:43)

8

onsdag, 24. maj 2006, 20:06

Citeret

Citeret

Originally posted by Bentzin

Fint at du fik tilføjet lidt baggrundsviden oven i hatten. ;)

Men hvad skal du så nu hvis "projektet" er færdigt? :)

...Og hvad er forskellen på bingo og banko? :ph34r:

I øjeblikket sidder jeg og roder med noget Excel-data, som skal over i en Ny database i Access (deltagere og virksomheder/sponsorer) der har tilknytning til projekt Fra Bænken Til Banen Hvordan opstod det ?
Det skal bygges op med en hel del forskellige søgekriterier. :rolleyes:
Skal måske også medvirke til at få BIF's Dameholds hjemmesidemere indholdsrig vha. artikler og billeder. Den er lidt tam mildt sagt. Ikke særlig smart nu når de jo er Danmarksmestre.

Bingo/banko tja - tror ikke der er forskel.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (24.05.2006, 20:11)

9

torsdag, 25. maj 2006, 16:22

Damn det er sgu dejligt med dette forum :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

10

torsdag, 25. maj 2006, 16:27

Lækkert :D
Lagde også lige mærke til noget nyt ;)

11

torsdag, 25. maj 2006, 20:25

Men hvis forumet ikke bliver brugt (hvilket ikke rigtig er sket endnu) så ryger det igen.

12

fredag, 26. maj 2006, 01:53

Da fedt nok med et forum som dette. Syntes selv Tweak burde overveje WoW delen nu, har ikke set en aktiv admin derinde i et par måneder nu.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

13

fredag, 26. maj 2006, 02:09

Citeret

Originally posted by Martin
Men hvis forumet ikke bliver brugt (hvilket ikke rigtig er sket endnu) så ryger det igen.

;(

... Men det skal nok bruges fornuftigt... 1. tråd tæller ikke :$

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.