1

søndag, 26. juni 2016, 19:21

Hej

Jeg skal bruge en webhost med mulighed for telefonsupport, nogen erfaringer? Behøver ikke at være Danmark, det må god være Europa, bare ikke usa eller tilsvarende det bliver for voldsomt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikael" (27.06.2016, 00:22)

2

mandag, 27. juni 2016, 06:44

Det kommer helt an på prislejet, for jeg ved at du hos "premium" løsningerne hos Surftown får telefonsupport. :)

Uhm

3

fredag, 25. november 2016, 14:03

Hej Mikael,

Ved godt at tråden er forældet, men efter en anbefaling her fra, har vi brugt proudwing hosting.
De har server hosting i Danmark og der er tlf. support. Det ville hjælpe hvis du skrev hvad slags hosting du er ude efter.
Vi er yderst tilfredse hos proudwing hosting og kan anbefale dem. :9xo

4

torsdag, 5. januar 2017, 21:27

Hej Mikael

Jeg har lige flyttede alle mine domæner fra surftown, syntes virkelig ikke de er særlige gode :pokey:
Men hvor du der er bedst for dig, kommer også i høj grad an på dine kompetencer samt krav, f.eks er jeg flyttede til gandi.net
Da de er billige og på 4min kunne jeg oprette f.eks testsite.dk :firefox:

Håber du kunne bruge mit svar.

5

fredag, 27. januar 2017, 17:13

Tak for input.
Jonas er du stadig glad for gandi.net? Jeg har nogle til forskellige muligheder , men vist ikke mere end at det er standard de fleste steder til medium pris.

6

mandag, 30. januar 2017, 11:28

Jeg mindes ikke at gandi.net har telefon support, derudover har der aldrig været problemer med mine webhoteller hos Surftown, prisen er heller ikke slem i forholdet til hvad du får ud af det.

Uhm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fuskeren" (30.01.2017, 11:54)

7

lørdag, 11. februar 2017, 23:33

Indlæg slettet pga reklamer

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.