Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 11. marts 2015, 07:35

Kære Tweak!

Det er godt nok længe siden, at jeg har været herinde, mon de gamle stadig er her? :) :cheers:

Back to topic:

Jeg søger, for en virksomhed, professionel hosting med setup i Danmark. Det drejer sig om om en løsning til tre ting:

- Tung Magento webshop
- Website som i stigende grad oplever DDOS angreb
- SQL Databaseserver

For alle punkter gælder, at

- De er kritiske at holde kørende.
- Serverne skal være noget nær det hurtigste der kan findes i landet. (JA jeg siger klippestabilt, og samtidigt lynende hurtigt, oppetid på minimum 99.9% og mulighed for at udvide til 99.99% eller mere)

Er ikke interesseret i noget småt og sødt, vi er oppe og snakke tæt på enterprise level. Har set på nogle af de angiveligt "store" udbydere her i landet, og de lever ikke op til de ovenstående krav til en rimelig pris.

Lad mig høre hvad I kender til. Vi er åbne overfor nye forslag obviously, for den nuværende host kan ikke længere, og vil ikke kunne håndtere det vi har.

2

onsdag, 11. marts 2015, 08:08

Hvad er en rimelig pris?

3

onsdag, 11. marts 2015, 10:06

Server hosting i Danmark er ikke så billigt. Det er svært at hamle op med de udenlandske på priserne, men vi skiftede for 1 år tilbage da vores virksomhed havde nogle krav såsom at dataerne skulle være på dansk jord (datalovgivning)

Vi endte med proudwing. https://www.proudwing.com/
Vi har i dag flere services hos dem, kig på deres VPS som også har ddos beskyttelse. Sidst nævnte har også været årsagen til vi flyttede over til dem.
Det er rigtig få udbydere som kan love 99.99% oppetid. En ting er hvad oppetiden har været, den anden ting er at give garanti.
Vi har 99.95% i vores SLA, men har oplevet 100% oppetid i ca. 300 dage nu. Deres service og support er rigtig fin. Kig desuden på deres Magento Hosting, vi har ikke afprøvet servicen, men deres demoshop virker pænt hurtigt.

Vi havde også kigget på wannafind i sin tid, deres priser var dog langt højere end proudwings.

Hvad skal I hoste? har i brug for dedikeret server, virtuel eller måske kan i nøjes med shared? Shared hosting udbydere findes der en del af i Danmark. Budget? Og hvorfor oplever i DDoS angreb "i stigende grad" ? Snakker vi spilservere her?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "lowprofile" (11.03.2015, 10:20)

4

mandag, 16. marts 2015, 07:19

Jeg vender lige tilbage nu med en melding på, hvad vi har besluttet at gøre,

Efter anbefaling fra Lowprofile (Tak i øvrigt!) har jeg haft en lang dialog med https://www.proudwing.com/ , jeg har ikke tidligere set dette firma, men det tror jeg, at kommer til at ændre sig ;)

Hvorfor, at lige præcis vi oplever DDoS-angreb er svært at sige, men det kan være sandsynligt, at en række konkurrenter fra nordøst samt fjernøsten er utilfredse med os ;)

Rigtig fin service, og rigtig fornuftige priser. Enterprise-level ydelser og udstyr, til rimelige penge og så siger jeg da ja tak :D
Vi fik en skræddersyet løsning, både den hurtige Magento Hosting løsning som Lowprofile også henviste til, samt en dedikeret server , som vi selv kan fylde ud som vi vil. Alt sammen i et DDoS-beskyttet miljø !

Til interesserede, vil jeg vende tilbage om ca. en måneds tid, og give en update på, om vi rent faktisk ligger indenfor den 99.95% oppetids SLA-aftale vi har bestilt, eller om vi skal have flere forslag til andre :)

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.