Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 29. december 2013, 15:43

Hejsa Guys

God bag jul!

Jeg står og mangler en dygtig mand der er haj i PHP programmering samt server opsætning og vedligeholdelse, og ligeledes har arbejdet med og har godt kendskab til Wordpress.

Sitet som personen skal arbejde på og med er www.playersmagazine.dk

Players Magazine er et forholdsvis nyt Mande blad der udkommer hver måned. Vi er ved at få etableret os i USA og har et website der skal udvikles.

Jeg forestiller mig at personen netop har eller er ved at afslutte uddannelse, og har tiden til at arbejde fast på sitet.

For interesseret der har færdighederne, kan de kontakte mig på nedenstående mail, for a få mere info om projektet og mulighederne for personen:

Thomas@playersmagazine.dk

Mvh

Thomas

2

tirsdag, 18. februar 2014, 11:28

Har du fundet en eller leder du stadig efter den rette mand?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.