Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 25. september 2012, 17:35

Hej med jer.

En ven og jeg går med tankerne om og starte vores egen virksomhed.

Vi er så småt gået i gang med en case, ikke til nogen skole, men for at se om vores idé er bæredygtig. En af de helt store elementer i vores virksomhed vil være en hjemmeside.

Denne hjemmeside skal fungere som en webshop for ca. 5 produktgrupper med ca. 30-50 produkter, ligesom så mange andre hjemmesider. Men dertil, skal der også udvikles et mindre lagerstyringsprogram for os, så vi løbende kan gå ind og opdatere lagerbeholdningen.

Vi søger en som først kan give en cirka pris, da vi stadig er i gang med at udregne budgettet. Men dertil søger vi også en som er interesseret i at udvikle vores hjemmeside/webshop/lagerstyring løbende og samarbejde med os. Det foretrækkes at du/i befinder jer i Københavnsområdet.

Fanger det din/jeres interesse, eller kan du anbefale en virksomhed eller selvstændig? Så skriv gerne i tråden eller send en PM.

Mvh

Michael

PS: Min ven og jeg har en længere handels- og erhvervsuddannelse samt erfaring, og er ret så seriøse omkring det - selvom mit nick godt ku' sige anderledes :)

MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2

2

torsdag, 11. oktober 2012, 11:56

Nu har jeg ikke arbejdet med webshops før men vil da gætte på at i kan finde et Webshop CMS til lagerstyring osv ?

3

lørdag, 13. oktober 2012, 11:03

Hej

Skrev til jer for 14 dage siden men har ikke fået response.

Der var en vis seriøsitet i min besked så hører da gerne om der er grobund for samarbejde?

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.