Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 30. marts 2012, 10:27

Hej Alle,

Jeg er for nyligt blevet færdigt med et nyt website med konkurrencer .

Kunne godt tænke mig noget feedback på designet og brugervenligheden.
Mest det funktionelle. Ønsker ikke feedback på idéen.

Ved godt at der findes mange af disse konkurrencesider.

Med venlig hilsen,
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

2

torsdag, 12. april 2012, 13:05

synes at den er okay lavet dog synes jeg det er dumt lavet med at alt er i højre side synes det skulle være øverst på siden eller i venstre side siden er også lidt langsom men det har vælg bare noget med web hosten at gøre

Hardware: AMD FX-8320 3,5ghz | Asus Sabertooth 990FX | Gigabyte 780 Windforce OC | Noctua NH-U12P SE2 | Samsung 830 128G | Seagate 500Gb 7200Rpm | Fractal Design Define R4 | Cooler Master GX 750W | Noctua NF12 | Creative Sound Blaster Z Patriot Viper 3 16gb.
Gaming Gear: Logitech g710 + | Sennheiser PC350SE | Steelseries Rival | LG IPS23L-BN ' 5ms | Philips Brillians 144hz

3

torsdag, 12. april 2012, 16:49

Hold da op for en tung side og hente ned..

Og ærligt så er det længste jeg kommer ind på siden er din side, magter ikke at frivilligt tilmelde mig utallige spam mails, for at vinde en bog om hvordan man holder ukrudtet væk fra haven :)

4

fredag, 13. april 2012, 22:48

Nu brydes jeg mig generelt ikke om disse konkurrence sider, da de fleste af konkurrencerne har en indbygget catch.........

Når det så er sagt, skal du finde en løsning på sidens loadtime..... Som tidligere nævnt, tager det alt for lang tid at loade den. Den trænger til oprydning i koden og færre antal billeder der skal loades...

Eller syntes jeg der sker alt for meget på siden, og den kan godt virke uoverskuelig. List færre elementer på forsiden, da man jo aldrig kan nå at trykke på i din footer, inden de er væk igen......

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere

1

Officielt PowerColor Radeon R9 285 TurboDuo OC

AMD har i dag åbnet op for lan
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.