1

søndag, 18. marts 2012, 10:51

Hej alle

Jeg har gang i en virksomhed, dertil skal jeg bruge en webshop. Jeg har meget lidt erfaring, indenfor opsætning af hjemmesider osv. Derfor spørger jeg til råds herinde..

Det min webshop skal kunne:

• Være flot og overskuelig, ikke ligne en standard skabelon webshop.
  • Skal kunne opdaterer siden let, med nye varer, eller slette udgået varer, samt opdatere lagerstatus, på en specifik vare
  • Fungere med de mest brugte betalings former, herunder Dankort, Visa, efterkrav osv.
  • Være forbundet med Facebook/Twitter så man let kan "like" siden/varer

Jeg har mod på selv, at gå igang med projektet, hvis det er muligt for en, som kun har sat hjemmesider op, ved hjælp af standard skabeloner fra web hoteller. Men mest af alt, søger jeg egentlig en, som har god erfaring med dette, og kan sætte den op for mig, mod en betaling selvfølgelig.

Hvis du har nogle guides, eller du vil tjene en skilling på dette projekt, så kontakt mig her på siden via PM, eller skriv en mail til mig på bribbe@hotmail.com

Havde tænkt vi evt. kunne bruge skype, til detaljer osv.

På forhånd tak!

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

mandag, 19. marts 2012, 13:22

Det er jo en stor opgave at få lavet alle de ting du efterspørger.
Hvis det skal laves professionelt skal du nok forvente priser på 20.000 og op efter.

Du kan jo prøve at kigge på dandomain. Her kan du lave en gratis demo af en webshop som du kan prøve i 30 dage.
Og hvis du gerne vil prøve kræfter med det, men have et professionelt dandomain webshop design kan du fx tage fat i profitize - de er ikke de billigste med de laver nogle rigtigt gode løsninger

3

tirsdag, 20. marts 2012, 16:52

Hej Rasmus

Den mængde penge, har jeg også stillet til rådighed til projektet. Har godt kigget på DanDomain, og de leverer faktisk alt hvad man skal bruge, til en fornuftig månedlig ydelse. Hvis ikke der kommer nogle henvendelser, bruger jeg DanDomain. :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

4

tirsdag, 20. marts 2012, 18:47

Der ér gratis opensource systemer derude - men som med alt andet opensource risikerer du fejl der senere kan bide dig i bagdelen. Med betalte systemer har du altid en at give skylden hvis der sker noget.

Min lillebror er selv webdesigner, og han tager typisk en 20-50.000 for sådan en opgave alt efter firma og krav. :|

5

torsdag, 22. marts 2012, 12:27

Alt efter hvilket system du bruger (hvis du bruger CMS) så skulle virtuamart til Joomla være et rigtigt godt system, dog har jeg ikke selv kigget videre på det.

Seneste tests og artikler

7

MSi Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny GeForce 344.11 WHQL driver

Sammen med lanceringen af de n
Læs Mere

0

NVIDIA stopper med tre GeForce 7xxx grafikkort

I forbindelse med lanceringen
Læs Mere

0

Biografpremierer i uge 38

Så er det igen blevet tid til,
Læs Mere

0

Need for Speed Rivals Complete Edition annonceret

EA har annonceret Need for Spe
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.