Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 1. februar 2012, 12:55

Hej Allesammen,

Jeg er endelig blevet færdig med min mobilabonnementsberegner.
Der kan finde det billigste abonnement beregnet på dit oplyste forbrug. :)

Hvad synes i om selve siden?
Er det brugervenlig nok eller mangler der noget. ?(

Med venlig hilsen,
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

2

onsdag, 1. februar 2012, 13:16

God ide, og fin side men det der beregningstool i venstre side er godt nok irriterende.
Det med at den resizer er forstyrrende når man vil ændre på de forskellige parametre og så ved et "uheld" får musen ud over kanten af beregneren.

Ellers fin side :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

3

onsdag, 1. februar 2012, 14:37

Ja, det er lidt trælst at den resizer, og at det ikke er muligt at taste data ind i stedet for at skulle trække i den bar.

Når det så er sagt, så er det vigtigste vel at informationerne er korrekte, og det ser da ikke umiddelbart sådan ud! Med det forbrug jeg har nu koster det mellem 50kr og 80kr om måneden, men i følge beregneren kan det ikke gøres for under 100,-!?

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

4

onsdag, 1. februar 2012, 14:43

Ja, det er lidt trælst at den resizer, og at det ikke er muligt at taste data ind i stedet for at skulle trække i den bar.

Når det så er sagt, så er det vigtigste vel at informationerne er korrekte, og det ser da ikke umiddelbart sådan ud! Med det forbrug jeg har nu koster det mellem 50kr og 80kr om måneden, men i følge beregneren kan det ikke gøres for under 100,-!?

/ask
Hej Ask,

Hvilket forbrug har du oplyst?
Hvilket abonnement har du pt der koster mellem 50 og 80 kr. om måneden?

Med venlig hilsen,
Asker

5

onsdag, 1. februar 2012, 19:08

Jeg har opgivet et meget lille forbrug (snakker og SMSer næsten ikke) og 500mb data. Jeg har nu telmore med "internet til mobilen" til 49,- og det lander som regel omkring 50-80 kr om måneden (der har det ligget de sidste 5 måneder).

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

torsdag, 16. februar 2012, 14:53

Jeg har opgivet et meget lille forbrug (snakker og SMSer næsten ikke) og 500mb data. Jeg har nu telmore med "internet til mobilen" til 49,- og det lander som regel omkring 50-80 kr om måneden (der har det ligget de sidste 5 måneder).

/ask
Nu ville jeg vide det forbrug du havde oplyst. Så jeg kunne lokalisere problemet, hvis overhovedet er til stede.

Da der mange har kommenteret hvor irriterende sliderne har været. Har jeg valgt at fjerne dem og erstattet dem med input felter i stedet for.

Har også lavet lidt design ændringer : )

Er det blevet nemmere/bedre at bruge?

7

torsdag, 16. februar 2012, 15:44

Meget bedre end slideren, har kun en enkelt ting til det område:
Man får indtryk af at "Beregn" knappen ikke er en del af beregneren, men faktisk en del af logo listen/søjlen når det står som det gør nu.
Hvis du på en eller anden måde kan lave nogle rammer omkring (evt. lade knappen komme ind i det blå område som beregneren har) så tror jeg det vil se meget bedre ud.

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

0

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.