Hej der folkens :p
Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på et projekt af mine. Det har efterhånden været oppe i et stykke tid. Jeg har spurgt lidt rundt omkring hvad folk synes, og nu efter forbedringer kunne jeg godt tænke mig at spørge igen - hvis I har lyst til at hjælpe
Lidt om mig: Jeg er nuværende webintegrator studerende og med mit nuværende kunnen har jeg formået at stable et projekt på benene, programmeret i ASP.NET (c#).
Lidt om produktet: Colafinder.dk er en tilbuds "søgemaskine", der finder frem til billige cola'er, Coca-Cola og Pepsi Cola, i hvilken dansk supermarked det måtte være. (Jeg ved der findes tilbuds søgemaskiner der kan det samme, men formålet her, er udelukkende at lave en til Coca-Cola og Pepsi Cola, (Måske at kunne udvide til at inkludere alle sodavand, men Coca-Cola og Pepsi er basen indtil videre))
Mit spørgsmål til jer er så: Er der noget der mangler? Virker det? Er det noget eventuelt I kunne tænke jer at bruge? Bare jeres tanker kort sagt, det vil være en kanon hjælp, om hvordan jeg kunne forbedre dette produkt. Siger tak på forhånd.
Her er linket:
www.colafinder.dk
Med venlig hilsen,
Kasper Pedersen