Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 13. december 2011, 13:07

Hej der folkens :p

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på et projekt af mine. Det har efterhånden været oppe i et stykke tid. Jeg har spurgt lidt rundt omkring hvad folk synes, og nu efter forbedringer kunne jeg godt tænke mig at spørge igen - hvis I har lyst til at hjælpe :)

Lidt om mig: Jeg er nuværende webintegrator studerende og med mit nuværende kunnen har jeg formået at stable et projekt på benene, programmeret i ASP.NET (c#).

Lidt om produktet: Colafinder.dk er en tilbuds "søgemaskine", der finder frem til billige cola'er, Coca-Cola og Pepsi Cola, i hvilken dansk supermarked det måtte være. (Jeg ved der findes tilbuds søgemaskiner der kan det samme, men formålet her, er udelukkende at lave en til Coca-Cola og Pepsi Cola, (Måske at kunne udvide til at inkludere alle sodavand, men Coca-Cola og Pepsi er basen indtil videre))

Mit spørgsmål til jer er så: Er der noget der mangler? Virker det? Er det noget eventuelt I kunne tænke jer at bruge? Bare jeres tanker kort sagt, det vil være en kanon hjælp, om hvordan jeg kunne forbedre dette produkt. Siger tak på forhånd.

Her er linket: www.colafinder.dk

Med venlig hilsen,
Kasper Pedersen

2

tirsdag, 13. december 2011, 19:28

Noget som jeg selv går efter når jeg er på tilbudsjagt efter Faxe Kondi :)

Liter pris, så det er nemmere at danne sig overblik over hvad der generelt er billigst :)

Hov havde ikke set der var sådan allerede.. Måske en mulighed for at sorterer efter Liter Pris istedet :)

3

tirsdag, 13. december 2011, 20:13

God idé, arbejder på en sortering af liter pris og total pris :)

4

onsdag, 14. december 2011, 04:39

IMHO kunne du udvide til flere mærker af cola (Jolly, harboe osv.) og undermærker af disse (light fx.) med god samvittighed...

især light, zero, max og hvad de ellers hedder udvider siden til coladrikkere der nyder lightprodukterne, fx. folk med sukkersyge.

Ellers vil jeg sige; Nice lavet ;)

5

onsdag, 14. december 2011, 08:57

Ikke en side/service jég ville bruge, men den er da udmærket designet (simpel og overskueligt, samt pæn at se på) og det funktionelle ser også ud til at være godt på plads. :9xo

6

onsdag, 14. december 2011, 14:33

Yup som HerrMansen siger, en ganske fornuftig side.

En ting du kunne overveje var måske at lave den kompatibel med smartphones, eller endda lave dedikerede apps til en eller flere af platformene :) Så får du også lidt erfaring på den front nu hvor du siger du er studerende.

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

7

onsdag, 14. december 2011, 14:53

Hvis du laver en smartphone udgave kunne du f.eks. også tilføje en liste baseret på GPS/Antenne lokation til at give bedste bud baseret på ens lokation (afstand)

8

torsdag, 15. december 2011, 10:16

Det er da en møg-fed side, især hvis man er vild med Cola.. Er mest til Pepsi Max, men det er jo underorndet.

Hvordan behandler i tilbuddet, hvis det f.eks. kun er gældende i weekenden eller en dag i ugen? :)

AsRock Z77 Extreme4-M - i7-2600K - 16gb DDR3 1600mhz - 2x HD7950 TwinFrozr Crossfire - Custom Water Cooling - Samsung 830 256GB - Silverstone Temjin TJ08-E - TT Toughpower 875w - HP ZR24w - MadCats R.A.T. 7 - Logitech Illuminated

9

torsdag, 15. december 2011, 11:47

Literprisen i tyskland på dåser er 5kr. Så det er stadig billigere - men hvorfor kan man ikke tilføje dét tilbud? :thumbsup:

10

fredag, 23. december 2011, 00:22

Siden er fin hvis man udelukkende leder efter CocaCola eller Pepsi, men jeg vil nu hellere bruge en side som tilbudonline.dk. Der kan man søge i alle de varer som dagligvarerbutikkerne har på tilbud. Derudover kan man se reklamerne fra de enkelte butikker (også andre end dagligvarerbutikker). Dermed kan man med fordel sige nej tak til reklamer i papirform. Samtidig har man langt mere samlet et sted.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

11

onsdag, 28. december 2011, 23:33

En morsom funktion kunne være, at brugere af siden kan få lov at vurdere de forskellige cola'er. Og du så kunne tilføje alle de der discount-cola'er til mærker, som alle markeder har. :) Derved kan man også finde ud af hvilke af de helt billige cola'er som er bedst osv. Evt bare give dem stjerner.

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

12

tirsdag, 3. januar 2012, 08:20

En morsom funktion kunne være, at brugere af siden kan få lov at vurdere de forskellige cola'er. Og du så kunne tilføje alle de der discount-cola'er til mærker, som alle markeder har. :) Derved kan man også finde ud af hvilke af de helt billige cola'er som er bedst osv. Evt bare give dem stjerner.
+1

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Tweak.dk søger hardwareskribent

Så er det nu, hvis du vil om b
Læs Mere

0

Første teaser trailer til Hobbitten: Femhæreslaget

Første teaser trailer til Hobb
Læs Mere

0

Samsung Galaxy TabQ på 7 tommer lanceret

Samsung er parat til at sende
Læs Mere

0

Apple iPhone 6 får NFC og WiFi med 802.11ac

Der har været rygter om at den
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.