1

mandag, 5. september 2011, 10:32

Min sidekammerat fandt lige der her på HOL, så vil lige dele med jer :)

http://surftown.dk/ har et tilbud kørende, hvor de giver 1 års webhotel + domæne for 1 kr.
Derefter er det så 23,75 kr. pr. måned hvilket dog er lidt meget..

Men det er nok ideelt til folk der lige vil afprøve deres skills i webdesign eller hvad nu det er :)

Det kan så godt være at efter det ene år, at de tager rimelig meget, da der står man betaler 1 år forud, men skal man vel bare afmelde sig inden.

Der var én inde på HOL, som mente det var pga. oversvømmelserne, da de fik rimelig dårlige anmeldelser på TrustPilot.

Og nej jeg får ikke penge for at reklamere eller noget, det er af egen fri vilje, men hvis mods har noget imod det, så skal jeg nok fjerne det ;)

2

tirsdag, 6. september 2011, 13:53

Det er et fint tilbud.

bruger selv surftown med mit site NemProgrammering.dk

De er rigtig gode, og super kundeservice. Når man vælger udbyder skal man aldrig vælge kun udfra prisen.

F.eks er one.com meget billigt, men du får også hvad du betaler for, nemlig dårlig service og support!

Driver hjemmesiden NemProgrammering.dk, hvor du kan lære at lave din egen hjemmeside

3

tirsdag, 20. september 2011, 09:23

Surftown har desværre en elendig support :P

Vil anbefale dig one.com, Meebox eller mlhosting. Har gode erfaringer med alle :)

Med venlig hilsen,
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

4

tirsdag, 20. september 2011, 09:28

De har ikke det tilbud mere, der var åbenbart kun 5000 styk, og den er nede på 0 nu :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.