2

søndag, 4. september 2011, 01:31

Jeg har selv en Minecraft server som jeg har et forum til. Du kan se forummet her: http://www.minersserver.com.

Jeg regner ikke med at du vil have os til at lave helt nyt forum software til dig fra bunden. Så hvis du ikke har noget imod at jeg sætter et MyBB forum op for dig. Eventuelt tilføjer nogle ting til forbedring af det, og selvfølgelig tilpasser det med dit banner og et passende tema. Kan jeg godt gøre det for dig. Du kan bare kontakte mig via: papand13@gmail.com. Så kan vi finde ud af noget.

Mvh,
Papand.

3

tirsdag, 6. september 2011, 13:49

HVis du har mod på det kan du jo evt selv lave det...lyder ik til kravene er så store, og et PHPBB forum kan alle finde ud af at instalere

Har selv været med til at lave en side hvor vi gratis lære folk at lave hjemmesider og programmere. Vi gør dette via video undervisning. Hvis du vil kan du kigge forbi der og måske lære at lave din hjemmeside selv.

Besøg siden her:

Lav din egen hjemmeside - gratis php, HTML, CSS, Javascript og MySQL video guides

Håber det evt kan hjælpe dig...

Mvh.

Thomas

Driver hjemmesiden NemProgrammering.dk, hvor du kan lære at lave din egen hjemmeside

4

tirsdag, 6. september 2011, 16:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stiver112
HVis du har mod på det kan du jo evt selv lave det...lyder ik til kravene er så store, og et PHPBB forum kan alle finde ud af at instalere

Ja, selvfølgelig. Men jeg ville nu anbefale at bruge MyBB i stedet for PhPBB. Da MyBB har et større udvalg af plugins og der er mere hjælp at hente på internetet rundt omkring på diverse forummer og sider.

Derudover har det da også en masse temaer at vælge imellem. :)

5

tirsdag, 6. september 2011, 16:35

Hva?Ahvahva - phpBB har da nok internettets bedste support og plugin database ever. Hvad pokker er myBB anyway? :P

6

onsdag, 7. september 2011, 08:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Hva?Ahvahva - phpBB har da nok internettets bedste support og plugin database ever. Hvad pokker er myBB anyway? :P

Enig!

Driver hjemmesiden NemProgrammering.dk, hvor du kan lære at lave din egen hjemmeside

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.