1

tirsdag, 12. juli 2011, 21:00

Jeg bruger Googles Captcha komponent på min hjemmeside, bl.a. fordi (går jeg ud fra) den er sikker og jeg godt kan li konceptet om at man hjælper med at digitalisere gamle bøger.. Men den er simpelthen for klodset og brugerfjendtlig

Hvilke slags Captcha bruger i? Hjemmelavet eller noget andet?

Foretrækker open source.. Det bedste ville være et helt simpelt tekst-felt .. Det behøver heller ikke være 100% skudsikkert, bare de mest almindelige bots bliver sorteret fra

2

søndag, 17. juli 2011, 22:38

Hvis det er karga.dk, som er din hjemmeside.
Skal du nok stille dig selv det spørgsmål om du overhovedet har brug for det.
Og måske lægge mere vægt på design end at sikre din formular med super panser.

Med venlig hilsen,
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

3

mandag, 18. juli 2011, 01:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af sonnur
Hvis det er karga.dk, som er din hjemmeside, skal du nok stille dig selv det spørgsmål om du overhovedet har brug for det.

Det er meget relevant med Captcha og lign. image baseret beskyttelse på det moderne internet. Bots (og spammere) rammer ofte sider uden Captcha uanset hvor små de er, eller hvor mange der ser det. F.eks. kan nævnes at en wiki jeg hjælper med på får ca. 5 bots om ugen som kommer igennem det første lag beskyttelse, men bliver snupper på anden omgang. Og den har sgu ikke mange besøgende (det er et lille opensource spil)

4

tirsdag, 19. juli 2011, 10:05

Det er til alle hjemmesider jeg laver.. Men havde fuldstændig glemt at Googles reCaptcha har custom theming, som nøjagtigt er det jeg har brug for :)

Mht. designet, så er det helt fint til mit behov :)) desuden har jeg fået det lavet af en her fra tweak og jeg synes det er simpelt og enkelt

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.