1

onsdag, 29. juni 2011, 23:06

Hej folkens, jeg ville høre om i ville være så flinke at bruge 5 min på at fortælle hvad i syntes om min hjemmeside (hvad er dårligt og hvad er godt)
Hjemmeside: www.ifixphone.dk

Reparatin af iphone http://www.ifixphone.dk

2

lørdag, 2. juli 2011, 11:28

Ser fin ud den fortæller hvad den skal.

Under opbygning

3

lørdag, 2. juli 2011, 15:02

Jeg synea der mangler noget.. Dener lidt tom.. Og desuden er der utrolig mange iphone reparatører, så du skal være go' hvis du skal tjene penge på andre end dine venner og bekendte.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

4

fredag, 8. juli 2011, 14:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
Jeg synea der mangler noget.. Dener lidt tom.. Og desuden er der utrolig mange iphone reparatører, så du skal være go' hvis du skal tjene penge på andre end dine venner og bekendte.

+1, siden er lidt tom og den skiller sig ikke super meget ud fra mængden. Hvad værre er, mange potentielle kunder bliver skræmt væk af det faktum at man kun kan betale via kontooverførsler (som modsat paypal og kort ikke kan tilbageføres hvis noget går galt), altså kunden skal stole 101% på at du ikke er en svindler

Gennemtænk din plan for marketing en ekstra gang og find ud af hvad kunderne vil have og tænk over hvad du vil implementere

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

5

fredag, 8. juli 2011, 14:27

Synes godt nok det lyder vildt dyrt, 500 kroner for at udskifte en knap :P
Men nu ved jeg så heller ikke hvad andre tager for det.

Angående alle billeder i bruger, ved ikke om det er så vigtigt, men du har vel hørt om begrebet copyright? :D (nok ikke sandsynligt det sker, men stadig)

Ellers ser det fint ud, måske et link mere der hedder "Hjem" eller "Forside", ved godt at man kommer derhen ved at klikke på navnet, but still.
Til sidst, måske lidt mellemrum i den øverste del af teksten på index.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.