1

torsdag, 2. juni 2011, 16:57

Hej Allesammen,

Det er et stykke tid siden jeg sidst spurte om feedback her og der fik jeg rigtig god respons. Så mange tak for det.

Nu har jeg altså lavet et helt nyt design og kunne derfor godt tænke mig at vide jeres mening.

Link: Vinderhimlen - Gratis konkurrencer!

Både ris og ros er velkomment :)

Med venlig hilsen
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

2

fredag, 3. juni 2011, 19:57

Hej

Det ser meget professionelt ud, flotte glade farver.

Lidt reklame på google så skal der nok komme mange besøgnede til sådan et site.

Held og lykke med det.

mvh

Peter
ZXNET.DK

3

lørdag, 4. juni 2011, 23:59

Nu er det begyndt at se rigtig godt ud imo.
Det eneste jeg lige tænker, hvorfor er der 3 referencer til facebook?. 1 i toppen og 2 i siden, 2 forskellige steder. Ville det ikke være nok bare at samle 1 sted?

Under "konkurrence genveje", går "nye konkurrencer, hurtige konkurrencer, quiz konkurencer" osv i et med overskriften "Konkurence genveje".
Jeg syntes du skal lave "nye konkurrencer, hurtige konkurrencer, quiz konkurencer" den samme grønne farve som "Klik her for at gå til konkurrence oversigt", eller evt. en helt anden farve

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

4

mandag, 6. juni 2011, 01:00

Det ser bedre ud.

Hvis I stadig søger SEO partnere osv, så kontakt Pixel IT - De har styr på det.

5

torsdag, 9. juni 2011, 22:53

Hej
Det som springer mest i øjnene, i første omgang er baggrunden. Den er simpelthen for mudret og alt for scaleret at se på. Det går bare ikke at forstørre et lille billede og så indsætte det som baggrund, når alt det andet står skarpt.
Ellers ser det da ok ud.

UPS: så lige det med småt i bunden af din side..... Man kan da ikke læse halvdelen, men det er måske meningen? :) Lav det gul skrift så det passer til resten.

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sweet_Dane" (09.06.2011, 22:55)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.