Jeg er bestemt ikke glad for designet.. Det er virkelig forvirrende og det virker ikke som om du har særlig godt styr på designteori..
Designet er sikkert ganske godt til faste brugere af systemet, men til nye brugere er der virkelig nogle mangler. Mine øjne kunne ikke finde ud af, hvad det først skulle kikke på, da jeg kom ind på siden, og her skal der slet ikke være nogen tvivl. For det første øjnene skal se på, er vel "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge imellem 38 gratis konkurrencer!", går jeg udfra. Det skulle måske ændres til noget som forklare lidt bedre hvad siden går ud på.. Eller os skal du satse på at konkurrencerne er det første man ser. Du skal i hvert fald finde ud af, hvilket budskab skal være det første folk får smidt i ansigtet.
Selve designet virker os ret sløset. En mere fastlagt tema kunne måske hjælpe.. (med andre ord: Det virker ikke særlig professionelt - og hvis folk skal tage det seriøst, skal der ligges noget i det).
Håber du tager min kommentar som konstruktivt kritik og ikke som en negativ lussing, for det hele handler jo om at få nogle "kunder" i hus og ikke om hvad man selv synes er pænt (med mindre man laver en personlig blog eller lignende)