Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. maj 2011, 14:11

Hej Allesammen,

Efter at have fået en god omgang feedback fra jer. Måtte jeg indse at siden skulle have en ordenlig overhaling.

Derfor har jeg lavet en version 2.0 af vinderhimlen.dk

Jeg kunne rigtig god tænke mig at vide hvad i syntes om siden og eventuelle forbedringsforslag.

Både ris og ros er velkommende :)

Med venlig hilsen
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sonnur" (05.05.2011, 14:37)

2

torsdag, 5. maj 2011, 14:27

Ser faktisk fornuftigt ud.. den eneste kommentar jeg umiddelbart har, er hvad de der stjerner angiver og hvad tallet i parantesen betyder.. Går ud fra det er ratings af konkurrencen, men hvad skal den rates for og hvorfor er der en masse af dem (uden konkurrencer) på forsiden - i de der bokse?

Bruger ikke sådan nogle hjemmesider, så har ikke rigtigt andre kommentarer

3

torsdag, 5. maj 2011, 14:31

Hej Karga

Tusind tak for dit feedback. Selve parenteserne til højre for stjernerne er antallet af bedømmelser.
Kan du tage et screenshoot af det du ikke forestår med stjerner uden konkurrencer? :)

Med venlig hilsen
Asker

4

torsdag, 5. maj 2011, 14:37

http://peecee.dk/upload/view/305057

Sådan ser siden ud hos mig.. De der tre kasser på forsiden, anbefalede, nye og hurtige, der står ikke rigtigt noget

5

torsdag, 5. maj 2011, 14:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga

Sådan ser siden ud hos mig.. De der tre kasser på forsiden, anbefalede, nye og hurtige, der står ikke rigtigt noget

Mange tak for at oploade et skærm billede.
Det ser ikke alt for godt ud. Hvilen browser bruger du, samt version?

Med venlig hilsen
Asker

6

torsdag, 5. maj 2011, 14:57

Citeret

http://peecee.dk/upload/view/305059

Måske du har noget der blokker det. Det ser helt fornuftigt ud, synes jeg. :)

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

7

torsdag, 5. maj 2011, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spixe

Citeret

Hvis man bruger en ad-blocker ser det ud som Karga's billede :) har samme "fejl" her, selvom det jo egentlig ikke er en fejl.

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

8

torsdag, 5. maj 2011, 15:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spixe

Citeret

Hvis man bruger en ad-blocker ser det ud som Karga's billede :) har samme "fejl" her, selvom det jo egentlig ikke er en fejl.

Det er da godt at det ser helt normalt uden brug af adblockere.
Jeg skulle måske ikke deeb linke til billederne, men i stedet selv hoste dem for at undgå ad blocker fejl og fjerne gif animationer.

Med venlig hilsen
Asker

9

torsdag, 5. maj 2011, 15:41

Jeg er bestemt ikke glad for designet.. Det er virkelig forvirrende og det virker ikke som om du har særlig godt styr på designteori..

Designet er sikkert ganske godt til faste brugere af systemet, men til nye brugere er der virkelig nogle mangler. Mine øjne kunne ikke finde ud af, hvad det først skulle kikke på, da jeg kom ind på siden, og her skal der slet ikke være nogen tvivl. For det første øjnene skal se på, er vel "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge imellem 38 gratis konkurrencer!", går jeg udfra. Det skulle måske ændres til noget som forklare lidt bedre hvad siden går ud på.. Eller os skal du satse på at konkurrencerne er det første man ser. Du skal i hvert fald finde ud af, hvilket budskab skal være det første folk får smidt i ansigtet.

Selve designet virker os ret sløset. En mere fastlagt tema kunne måske hjælpe.. (med andre ord: Det virker ikke særlig professionelt - og hvis folk skal tage det seriøst, skal der ligges noget i det).

Håber du tager min kommentar som konstruktivt kritik og ikke som en negativ lussing, for det hele handler jo om at få nogle "kunder" i hus og ikke om hvad man selv synes er pænt (med mindre man laver en personlig blog eller lignende) ;)

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

10

torsdag, 5. maj 2011, 17:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
Jeg er bestemt ikke glad for designet.. Det er virkelig forvirrende og det virker ikke som om du har særlig godt styr på designteori..

Designet er sikkert ganske godt til faste brugere af systemet, men til nye brugere er der virkelig nogle mangler. Mine øjne kunne ikke finde ud af, hvad det først skulle kikke på, da jeg kom ind på siden, og her skal der slet ikke være nogen tvivl. For det første øjnene skal se på, er vel "Velkommen til Vinderhimlen her kan du vælge imellem 38 gratis konkurrencer!", går jeg udfra. Det skulle måske ændres til noget som forklare lidt bedre hvad siden går ud på.. Eller os skal du satse på at konkurrencerne er det første man ser. Du skal i hvert fald finde ud af, hvilket budskab skal være det første folk får smidt i ansigtet.

Selve designet virker os ret sløset. En mere fastlagt tema kunne måske hjælpe.. (med andre ord: Det virker ikke særlig professionelt - og hvis folk skal tage det seriøst, skal der ligges noget i det).

Håber du tager min kommentar som konstruktivt kritik og ikke som en negativ lussing, for det hele handler jo om at få nogle "kunder" i hus og ikke om hvad man selv synes er pænt (med mindre man laver en personlig blog eller lignende) ;)

Super med en god omgang feedback. Helt enig at der er plads til forbedringer. Har fået et forslag om at sætte et billede ved siden af teksten på forsiden. Så det bliver det første man ser, samtidig man får dannet sig et visuelt indtryk af hvad siden går ud på.

Med venlig hilsen
Asker

11

lørdag, 7. maj 2011, 21:53

Mange tak for jeres gode tips til forbedringer, samt konstruktivt kritik.
Jeg vil nu arbejde på at forbedre vinderhimlen. Så den kan blive en af de bedste konkurrence portaler i Danmark.

Lige en sidste ting: Er der nogen der kender et godt billede der kunne være ved siden af teksten på forsiden?

Med venlig hilsen
Asker

12

onsdag, 11. maj 2011, 15:39

Lidt mere simpelt i det øverste blå område.
Tænker lidt:
Lidt større titel (Vinderhimlen)
Rss syntes jeg nærmest skal gemmes helt væk som et lille ikon ved siden af "...statisk| kontakt| RSS"
Tilsvarende syntes jeg også at Tilmeld nyhedsbrev skal være betydeligt mindre og måske placeres et andet sted på siden

Håber det kan bruges :)

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

13

søndag, 22. maj 2011, 10:40

Synes det er en fin side... og der må jo næsten være gode penge i det for dig...

Hvis dine konkurence er konkurencer du lægger op via affiliate netværker, så kan du jo næsten kun tjene kisten på folk der bare melder sig til alle de forskellige konkurencer...

Så ja god fidus til du har fundet der :clap: ;)

14

lørdag, 23. juli 2011, 10:30

Ganske flot. Godt gået :-)

Seneste tests og artikler

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.