Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 26. april 2011, 13:54

Hej venner.

Jeg ville høre hvad i synes om mit nye forum.
Er det meget forfærdeligt? :)

Det er mit første forum, så vil meget gerne høre jeres mening.
Skal der tilføjes noget, kategorier, ændres noget, tilføjes noget til brugersiderne osv.

Giv gerne feedback og smid en "karakter" i afstemningen.

EDIT: Har da lige glemt at skrive linket. www.forum.chrizl.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "chrizl" (26.04.2011, 15:13)

2

tirsdag, 26. april 2011, 15:08

Det er nu en af de pænere sider jeg har set i et stykke tid, men jeg synes du burde tænke over indholdet noget mere.. Da jeg gik ind på linket (svært at huske forresten) så tænkte jeg online CV, men så så jeg at man kunne "booke en tekniker", men til hvad? Først da jeg så læste hele dit indlæg fandt jeg ud af det faktisk var et forum.. Det virker i hvert fald ikke som om det er sidens primære funktion og så synes jeg designet skal laves helt om hvis det er tilfældet

3

tirsdag, 26. april 2011, 15:18

Hej og tak for svaret.

Jeg er lidt en kegle der ikke har sovet nok. Glemte at smide linket til mit forum. Det du har lavet feedback på, er min hjemmeside.

Men det nu også meget rart med feedback på den. :)
Kan godt forstå det var lidt forvirrende at chrizl.dk skulle være et forum da dette ikke er tilfældet.

Og endnu en gang tak. :)

4

tirsdag, 26. april 2011, 16:01

Selve forum delen virker meget "standard" forstået på den måde at det ligner alle andre simple forums.

Og så er der vist nogen der har ladet sig inspirere temmelig meget af vores "Når du sætter noget til salg" tråd og generelle regler :crazyeyes:

http://www.forum.chrizl.dk/viewtopic.php?f=5&t=6

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=94554&sid=

http://www.forum.chrizl.dk/viewtopic.php?f=9&t=9

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

tirsdag, 26. april 2011, 16:12

Egentlig imponerende at kopiere teksten ordret og derefter bede om kommentarer på det site man har kopieret fra.

Men det kan selvfølgelig være fremgangsmåden når man ikke selv har noget at bidrage med. Det er jo ikke ligefrem fordi den type forum ikke er set før. Jeg synes, at du først og fremmest skal overveje hvad formålet er med dit forum, og om der i det hele taget er behov for endnu et IT-forum der på ingen måde adskiller sig fra noget der ikke allerede eksisterer.

Imens du overvejer det, så kan du passende slette den tekst du har kopieret direkte. Det er fint nok at lade sig inspirere, men direkte kopi er simpelthen for dumt, og det siger mere om dig end manglende regler ville gøre. Og så er du også godt på vej til at være på kant med lovgivningen ;)

6

tirsdag, 26. april 2011, 16:36

Det jeg ked af.. Det er ikke for at jeg skal bruge forummet til noget. Jeg er egentlig bare i gang med at finde ud af hvorn' man gør med phpbb.. Har aldrig rodet med sådan noget før. Undskyld hvis jeg har gjort noget ulovligt.

Skal selvfølgelig nok slette alt der er copyright på :)

Du behøver dog ikke kommentere min kreativitet selvom du mener min fremgangsmåde er forkert. (Hvilket den er)

Jeg har fjernet alt jeg har lånt fra jer her inde. :)

Undskyld hvis det har forsaget nogen géner.

Citeret

Jeg synes, at du først og fremmest skal overveje hvad formålet er med dit forum, og om der i det hele taget er behov for endnu et IT-forum der på ingen måde adskiller sig fra noget der ikke allerede eksisterer.

Det skal du jo sige for at jeg ikke "stjæler" jeres bruger. (Det har jeg ikke i tankerne at prøve på).

Det er udelukkende for at lærer hvordan forums virker.

7

tirsdag, 26. april 2011, 16:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af chrizl
Det jeg ked af.. Det er ikke for at jeg skal bruge forummet til noget. Jeg er egentlig bare i gang med at finde ud af hvorn' man gør med phpbb.. Har aldrig rodet med sådan noget før. Undskyld hvis jeg har gjort noget ulovligt.

Så du vil vove at påstå, at du som web-integrator ikke har lært, at man ikke bare kan kopiere som man har lyst til? Det har jeg egentlig lidt svært ved at tro på ;)

Citeret

Du behøver dog ikke kommentere min kreativitet selvom du mener min fremgangsmåde er forkert. (Hvilket den er)

Jeg mener så, at din fremgangsmåde siger meget om din kreativitet, for hvad kan du så ellers finde på at kopiere?

Citeret

Det skal du jo sige for at jeg ikke "stjæler" jeres bruger. (Det har jeg ikke i tankerne at prøve på).

Det er udelukkende for at lærer hvordan forums virker.

Nej, det er ikke derfor jeg skriver det, for hvis det var min opfattelse, så gør vi det ikke godt nok her på Tweak. Jeg er af den opfattelse, at det er fint at forsøge at lære/lave noget nyt hvis man gør det inden for et område hvor der er brug for udviklingen. Der er efterhånden en lang række IT-fora, herunder bl.a. Tweak, der dækker det område ret bredt, så jeg mener, at det er bedre at fokusere på et andet område hvis det er noget man mener seriøst.

Og nu var der jo intet i dit første indlæg der signalerede, at du kun gør det for at lære hvordan et forum virker, for var det formålet, så havde du nok også valgt en anden fremgangsmåde end den du har.

8

tirsdag, 26. april 2011, 17:09

Jeg beklager meget igen at jeg har stjålet. Alt er nu slettet igen. :) Undskyld endnu en gang.

Lukker tråden da det er blevet OT..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.