Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 19. april 2011, 15:03

Hej....

Jeg prøver at finde noget feedback på min nye hjemmeside. Har siddet og bixet det sammen i dag, og er ganske godt tilfreds med resultatet, bortset fra den måske er lidt uoverskuelig.

Nogle som vil give lidt feedback? Især omkring design...

Her er url:http://fedekonkurrencer.dk/

2

tirsdag, 19. april 2011, 20:18

- Synes personligt der mangler symmetri på sitet
- Ingen af farverne passer specielt godt sammen
- Topbanner teksten synes jeg du bør arbejde på. Det ser lidt noller ud at E i Fede er størrer ind K i konkurrencer.
- Alt for meget rod og indhold på forsiden, og man taber totalt lysten til at læse mere.
- Konceptet er alt for brugt, og der er 100.000.000 sider med samme indhold og tilbud.
- Synes domænenavnet kunne være bedre.

3

onsdag, 20. april 2011, 00:33

Er enig med KeyzerSoze.
Din side har ikke ligeså fede konkurrencer, som min ;-)

Med venlig hilsen
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

4

onsdag, 20. april 2011, 07:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af sonnur
Er enig med KeyzerSoze.

Med venlig hilsen
Asker

Flot reklame! :offtopic:
Din er på ingenmåde pænere. Begge ligner noget rod

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (20.04.2011, 07:36)

5

onsdag, 20. april 2011, 15:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze

Citeret

Er enig med KeyzerSoze.

Med venlig hilsen
Asker

Flot reklame! :offtopic:
Din er på ingenmåde pænere. Begge ligner noget rod

Det må jeg sgu sige, hvis man bruger "min far kan banke din far" metoden for at reklamere er man sgu for ynkelig. :offtopic:

In any case Seahound:
Teksten til hverkonkurrenceartikel er større end dit banners tekst. Hvert link kan fornuftigt nok gøres et par pkt mindre. Respektér folk der har en mindre skærmopløsning i stedet for at slå dem i hovedet med det. De overskrifter er sindssvagt store på min 1280x800 laptop.

Anbefalinger, flyt den ud under det andet facebook vindue så de er samlet.

Læg ikke links på samme skærm som artiklerne selv. Ved nogle få ting (fx. forside, sitemap og VIGTIGE funktioner) er det ok at have nogle få ekstra links liggende med LILLE tekst (fx. i bunden af skærmen).

I det hele taget, tag og læs nogle bøger om hjemmesideopbygning og typografi for fedekonkurrencer.dk er sgu en meget god indikation af hvordan man IKKE skal gøre.

Brugere forventer at siden er nem at navigere på, at den er strømlinet. tænk på en mus der skal ud efter ost, Hvordan gør man det nemmere for musen at finde osten uden at dens øjne brænder af på vejen?

For ikke at tage vinderhimlens elendige markedsføring med i den bedømmelse kan du hurtigt se at designet er overskueligt, man ved hvad siden går ud på og de forskellige konkurrencer er sorteret op efter hvad man kan vinde. Samtidig gives en lille forsmag på nogle af konkurrencerne, en lille bid ost der vil have musen til at have mere ;)

Så du skal finde ud af hvordan og hvorledes brugerne skal få adgang til konkurrencerne, lav noget research, hvordan gør andre sider for eksempel? hvilke elementer gør de brug af? hvordan er disse placeret?
For som det ser ud nu, ligner det noget en 11årig kunne have bakset sammen på en time eller to.

En god startregel: du vil have banneret til at være blikfang (så folk husker din side), ikke selve konkurrencerne.

Et lille tip til begge:Vis brugerne på forhånd hvilke personlige data der skal bruges til konkurrencen og fx. mulighederne for at undgå email spam eller telefonstorm fra diverse firmaer (Viasat er slemme til at reklamere den vej igennem). Lav evt. et lille mærke hvor der står "spamfri" eller noget i den dur. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Foxx" (20.04.2011, 15:27)

6

onsdag, 20. april 2011, 21:48

Må sku ærligt sige at min kommentar ikke var relavant eller værdifuld på nogen måde for trådstarter og hvis det var min egen tråd ville jeg have noget konstruktivt kritik i stedet for en dum kommentar.

Jesper hvis du har brug for hjælp eller spørgsmål omkring mit website er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
Asker

Find dit webhotel- Webhotelviser.dk

7

torsdag, 21. april 2011, 08:29

Citeret

Må sku ærligt sige at min kommentar ikke var relavant eller værdifuld på nogen måde for trådstarter og hvis det var min egen tråd ville jeg have noget konstruktivt kritik i stedet for en dum kommentar.

Jesper hvis du har brug for hjælp eller spørgsmål omkring mit website er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
Asker

Fint du undskylder.
Du burde selv tænke kraftigt over dit eget design :-)

8

søndag, 22. maj 2011, 10:50

Synes godt man kan se du blot har brugt en dag på det...

Du burde gøre det mere personligt og ikke bare gøre brug af en standart CMS skabelon...f.eks står noget på engelsk nogen steder og noget på dansk i samme sætning...

Og ja...lidt roddet og uoverskuelig...så læg noget mere arbejde i det, så skal det nok blive godt :D

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Seasonic gør klar til at lancerer en Snow Silent 1050W PSU

Der er ingen tvivl om kvalitet
Læs Mere

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.