1

torsdag, 31. marts 2011, 10:36

jamen jeg har pillet lidt ved design, dog er farverne ikk ændret da det er firmaets farver. :) men har ændrede i hele opsætningen samt inhold
alle kommentare er velkommen, men vil være glade hvis i vil sige hvis i føler der mangler funktioner/gode ideer og evt stavefejl.

http://www.fynsautoopret.dk/
på forhånd tak :) hilsen Toke

Semper Fi !

2

torsdag, 31. marts 2011, 10:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af toke10
jamen jeg har pillet lidt ved design, dog er farverne ikk ændret da det er firmaets farver. :) men har ændrede i hele opsætningen samt inhold
alle kommentare er velkommen, men vil være glade hvis i vil sige hvis i føler der mangler funktioner/gode ideer og evt stavefejl.

http://www.fynsautoopret.dk/
på forhånd tak :) hilsen Toke

Til konceptet er innovativ design ikke obligatorisk, men den sorte og skrigende gule kontrast bør du nok overveje. Det er på ingenmåde indbydende.

3

torsdag, 31. marts 2011, 10:58

nej det er rigtig nok, det står bare ikk til mig at ændre det. men vil nok begynde at arbejde på at alternativ at præsentere. nårh jeg er færdig med eksammen. :) men tak for rådet anyway :) ellers noget der syntes der mangler rent funktions mæssigt ? det er mere det jeg er på udkig efter lige pt

Semper Fi !

4

torsdag, 31. marts 2011, 11:00

Sådan som jeg husker siden så ud, så synes jeg ikke umiddelbart ændringerne er ret voldsomme.

Selvom du ikke vil ændre på farverne, så skal du nok overveje om det ikke kan gøres på en anden måde, for farverne er ikke specielt venlige for øjnene. Og den forfærdelige blå ramme på dine menupunkter gør det bestemt ikke bedre ;)

Teksten kunne også godt trænge til en overhaling flere steder.

Endelig, så ville jeg skynde mig at fjerne datoen på billedet på forsiden hvis det var mig.

5

torsdag, 31. marts 2011, 11:07

godt set hva angår datoen Burger tak :)

vil nok overveje at begynde på et alternertiv til layout(farve, design)

tak for tiden :)

edit - det er ikke engang den rigtige dato :D billedet er fra sidste sommer

Semper Fi !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "toke10" (31.03.2011, 11:10)

6

torsdag, 31. marts 2011, 11:15

ændringerne er fortaget :) hva med nu ? med hendblik på menuen (den blå farve) ?

Semper Fi !

7

torsdag, 31. marts 2011, 11:18

Citeret

ændringerne er fortaget :) hva med nu ? med hendblik på menuen (den blå farve) ?

Stil dig hellere spørgsmålet. Hvorfor er den der.

Valg af farver på en hjemmeside siger meget om virksomheden og hvad denne vil signalere. Alle farver har en psykologisk virkning på folk og det er derfor meget vigtigt at kende til farvernes betydning og signal.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (31.03.2011, 11:20)

8

torsdag, 31. marts 2011, 12:02

jeg har tænkt på farve psykologi hvis det er det du mener. blå = typisk farve for bilværksteder & signalere troværdighed. sort/gul=udsalgs farver viser det er billigt. og det er firmaets farver. men det er nu ikk lige farve jeg er intra lige pt. mere om i syntes der var noget der skulle laves altså funktioner der mangler ?

Semper Fi !

9

torsdag, 31. marts 2011, 12:18

Citeret

jeg har tænkt på farve psykologi hvis det er det du mener. blå = typisk farve for bilværksteder & signalere troværdighed. sort/gul=udsalgs farver viser det er billigt. og det er firmaets farver. men det er nu ikk lige farve jeg er intra lige pt. mere om i syntes der var noget der skulle laves altså funktioner der mangler ?

JA, der mangler mere venlige farver. Der er jo ikke store krav om det funktionelle på din side

10

torsdag, 31. marts 2011, 12:22

okay :) det var bare det jeg ville vide.

Semper Fi !

11

torsdag, 31. marts 2011, 12:46

Hvis du absolut vil tilføje flere funktioner kunne du måske overveje at gøre det muligt at booke en værkstedstid via hjemmesiden.

Der kan også arbejdes på måden de brugte biler vises på - den nuværende løsning er ikke videre elegant ;)

12

torsdag, 31. marts 2011, 12:50

okay :) øh mener du gitteret eller den enkle bil ?

Semper Fi !

13

torsdag, 31. marts 2011, 17:29

Citeret

okay :) øh mener du gitteret eller den enkle bil ?

Personligt synes jeg det er irriterende at man ikke kan springe i dine thumbnails, og dermed er nødt til at klikke 7000 gange for at komme til det sidste billede. :D

Apple <3

14

torsdag, 31. marts 2011, 17:51

kan se problemet :) tak for det tager vil arbejde på det :)

Semper Fi !

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.