Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 14. februar 2011, 20:48

Jeg er på udkig efter et nyt webhotel der kan hoste .NET 4.0.. Det må gerne være helt skraldet, så det kun er webhosting.. Der behøver ikke være mailhosting f.eks..

Det skal bare bruges til noget hyggeudvikling og nogle gratis hjemmesider for familie og venner.. Så det behøver ikke være skidestabilt og hurtigt, men selvfølgelig med en acceptabel oppetid

Meget gerne dansk firma, men ikke et ultimativt krav :)

2

mandag, 14. februar 2011, 22:11

http://unoeuro.com .. dansk .. billig .. stabil

Linux.

3

tirsdag, 15. februar 2011, 12:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pingvinen
http://unoeuro.com .. dansk .. billig .. stabil

:goodpost:

4

mandag, 21. februar 2011, 09:07

Er der andre der har erfaringer med det? :) 200 kr. om året er squ meget godt gået.. Hvis det er stabilt
Hvordan er deres support?

5

mandag, 21. februar 2011, 09:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga
Er der andre der har erfaringer med det? :) 200 kr. om året er squ meget godt gået.. Hvis det er stabilt
Hvordan er deres support?

http://www.trustpilot.dk/review/www.unoeuro.com

6

mandag, 21. februar 2011, 10:32

Har bestilt, men er allerede rent ind i det første problem :P nogen der kender et telefonnummer til dem? Har det bedst med at snakke i telefonen med dem istedet for email..

7

mandag, 21. februar 2011, 10:55

Det er satme for dårligt..! De er godt nok hurtige på deres email-support, men svaret er også ubrugeligt og småarrogant..

Bliver afvist med at det ikke kan lade sig gøre og jeg nærmest må sejle min egen sø.. :boxed:

8

mandag, 21. februar 2011, 10:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga
Det er satme for dårligt..! De er godt nok hurtige på deres email-support, men svaret er også ubrugeligt og småarrogant..

Bliver afvist med at det ikke kan lade sig gøre og jeg nærmest må sejle min egen sø.. :boxed:

Smid svaret her?

9

mandag, 21. februar 2011, 15:22

Smider kun lige mit spørgsmål i første omgang:

Citeret

Hej, jeg har lige oprettet webhotel hos jer og oprettet et subdomæne, men jeg kan se at det fungerer ved at dns'en henter subdomænenavnet som en undermappe på ftp'en.. Jeg har imidlertid brug for at den stadig henter fra public_html, men at den beholder subomænenavnet, da jeg kører noget intern url rewrite. Det er meget vigtigt at det kan lade sig gøre.

Så kan vi se om de kan løse det, ellers kommer svaret også her.. Vil ikke udstille dem hvis nu det bare er en enkelt dårlig supporter

6. og seneste indlæg fra mig:

Citeret

Det kan da ikke være rigtigt at i ingenting kan gøre? Det vil sige at jeg skal oprette et separat tld-domæne for at få det til at virke? Så er mit skift af udbyder jo ikke rigtigt relevant, men er der så mulighed for at fortryde mit køb?

Efter dette indlæg er der ikke kommet svar siden kl. 11, selvom de svarede med 3 minutters mellemrum indtil da, så enten er det sendt til en anden eller også gider de bare ikke svare mere..

10

mandag, 21. februar 2011, 15:49

Nemmere at vurdere. når dialogen er slut

11

onsdag, 23. februar 2011, 18:09

Har du hørt mere fra dem?

12

onsdag, 23. februar 2011, 19:10

Nope de har ikke svaret.. skrev i går om de havde en status på min henvendelse, det har de heller ikke svaret på..

Kan ikke finde noget telefonnummer på dem.. det burde ha sat alarmklokkerne i gang da jeg bestilte :rolleyes:

13

lørdag, 26. februar 2011, 21:30

Prøv evt. www.webbot.dk, jeg har købt et hotel for ca. 14 dages tid siden, kører fint stabilt.

MacBook Pro 15,4"

14

fredag, 11. marts 2011, 17:39

Jeg har valgt at blive ved dem alligevel, da min gamle udbyder alligevel ikke kunne tilbyde mig det jeg leder efter.. Det og prisen var årsagen til skift, så jeg sparer alligevel penge, selvom jeg stadig mangler en service

Er der nogen herinde der har forstand på IIS og ASP.NET servere? Jeg vil gerne have et slags catch-all subdomæne, men de siger at det er umuligt, da IIS ikke kan klare catch-all.. De kan åbenbart heller ikke oprette et subdomæne og så bare lade det pege på min hoveddomænet, men det burde da godt kunne lade sig gøre ikke???

Altså jeg har oprettet subdomænet tcnord.karga.dk, men det peger på mappen tcnord istedet for public_html på serveren.. Jeg ønsker at den peger på public_html, men det er så det de mener ikke kan lade sig gøre

15

fredag, 11. marts 2011, 18:01

Har selv flyttet mit domæne til netop et ASP.net webhotel hos unoeuro, og indtil nu har jeg været ganske tilfreds :)

#karga

forstår ikke helt logikken i dit problem.. altså du opretter et subdomæne som pejer hen på den primære side af selve domænet? how come?

//sry for off topic

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

18

mandag, 14. marts 2011, 18:16

Har oprettet en ny tråd i stedet: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=133827

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Karga" (14.03.2011, 18:21)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.