21

søndag, 23. januar 2011, 20:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af KoXx
hvad er det du ikke forstår ved det jeg skriver, vi vil meget gerne lytte og det gør vi også kunne bare godt tænke mig en lidt anden tone fra dig ssd.

det har jo intet med den kritik du kommer med kun den tone der følger

Eller også tolker du min tone forkert :$

Held og lykke

22

søndag, 23. januar 2011, 20:14

Oki det jeg gerne ville frem til denne tråd var at jeg ville have noget feedback på designet og jeg synes faktisk det har været rimelig godt det fleste tråde jeg har haft her på tweak mht design, men det jeg synes er lidt nedern omkring det du har skrevet er mere tonen og at du kun har negative ting at skrive.

og mht til de andre tråde skal du huske dette er et helt andet design vi snakker om derfor kan man ikk bare generalisere alle trådene

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Casper Lynge" (24.01.2011, 08:18)

23

mandag, 24. januar 2011, 13:41

Der er sket en klar forbedring i forhold til det forrige design, men jeg synes stadig ikke, at jeres topbanner fortæller spor om hvad siden indeholder. Hverken navn eller grafik bidrager med noget specielt.

Mht. artikel- og nyhedsoversigterne, så er de også blevet forbedret, men jeg ville nok umiddelbart bytte rundt på nyhederne og artiklerne, specielt sålænge jeres artikler halter voldsomt når det kommer til indhold.

Jeg er ikke helt med på hvorfor I bruger forskellig farve ved mouse over på links alt efter hvor på siden man er. Jeg synes egentlig, at den røde farve fra bl.a. "Læs mere" er OK, så det kunne være interessant at se hvordan det vil tage sig ud hvis der bliver brugt samme farver i menuen som i øvrige links.

Endelig, så synes jeg stadig ikke jeres forum er ordentligt integreret i designet. Ja, det er blevet lidt bedre, men det ligner stadig noget der bare er sat ind uden specielt meget omtanke. De blå links er i høj grad med til at danne det indtryk.

Jeg vil lade være med at kommentere indholdet mere end jeg gjorde i den sidste tråd - det ser ud til, at I er ved at blive klar over, at det halter voldsomt.

24

mandag, 24. januar 2011, 14:54

Tak for din kritik burger vi ved godt det mht forumet, grunden til vi bruger det forum vi nu gør er fordi vi køre wordpress og det er ikke altid ligetil at finde et ordentlig plugin med forum dog ser det ud til jeg må ind og hardcode lidt i det så.

ang banner vil jeg kigge lidt på det, da jeg ikke er den store grafiker kan det godt tage noget tid ;D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Casper Lynge" (24.01.2011, 15:06)

25

mandag, 24. januar 2011, 15:51

Hey Burger

Ville også lige sige tak for din kritik og hjælp:) vi er i fuld gang med at få rettet på siden, må også indrømme at det er rigtig fedt at vi er blevet gjord op mærksom om dette, da vi selv kan se en hel klar ændring på vores site :9xo

26

mandag, 24. januar 2011, 15:56

Citeret

Hey Burger

Ville også lige sige tak for din kritik og hjælp:) vi er i fuld gang med at få rettet på siden, må også indrømme at det er rigtig fedt at vi er blevet gjord op mærksom om dette, da vi selv kan se en hel klar ændring på vores site :9xo

Husk nu, at designet er en minimal del af Jeres koncept. Sprog og grammatik vægter 90% set ud fra seriøsitet. Sitet er spækket med fejl.

I skal heller ikke designe sitet efter den holdning Burger kommer med. Hun pointerer bare de ting I skal være lidt obs på. I skal rette designet imod Jeres egne holdninger og ideer, og så krydre det med gode råd, og vink med en vognstang.

For mig betyder kvaliteten af indhold mere end et flot design.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (24.01.2011, 15:58)

27

mandag, 24. januar 2011, 16:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Citeret

Hey Burger

Husk nu, at designet er en minimal del af Jeres koncept. Sprog og grammatik vægter 90% set ud fra seriøsitet. Sitet er spækket med fejl.

I skal heller ikke designe sitet efter den holdning Burger kommer med. Hun pointerer bare de ting I skal være lidt obs på. I skal rette designet imod Jeres egne holdninger og ideer, og så krydre det med gode råd, og vink med en vognstang.

Hej SSD

Vi er godt klar over at der er en masse fejl på vores site, det har du jo også skrevet 1000 af gange til os og det vil også blive rettet men det er en proces som ikke vil ske på en gang.

lige nu er det designet og opsætningen af vores site det handler om og når vi har fået en til at hjælpe os med gramatiken vil det også blive rettet.

og ja vi sætter det op efter vores holdninger og ideer og og så kryder vi efter med de råd som vi får som du skriver

28

lørdag, 19. februar 2011, 20:06

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Citeret

Hey Burger

Hej SSD

Vi er godt klar over at der er en masse fejl på vores site, det har du jo også skrevet 1000 af gange til os og det vil også blive rettet men det er en proces som ikke vil ske på en gang.

lige nu er det designet og opsætningen af vores site det handler om og når vi har fået en til at hjælpe os med gramatiken vil det også blive rettet.

og ja vi sætter det op efter vores holdninger og ideer og og så kryder vi efter med de råd som vi får som du skriver

Dækker tyveri fra andre sider også jeres stil?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.