Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. januar 2011, 20:08

Hey jeg har lige spurgt efter en vurdering af mig og min bror side og da vi fik en masse kritik af vores design, valgte jeg at starte forfra og prøve at gøre tingene lidt anderledes, nu vil jeg rigtig gerne høre jeres mening af det nye design, som dog ikke er blevet lagt op på vores primære domæne, men på et test domæne..

Vil virkelig gerne høre jeres mening, så kom frisk alt er velkommen

Klik her

2

lørdag, 22. januar 2011, 20:29

Fandt lige en fejl:
(2 stemmer. gennemsnit: 5n00 ud af 5)

"5n00" :)

Ellers meget pænt design, har dog ikke set det gamle :)

3

lørdag, 22. januar 2011, 20:34

Jo det ser lidt underligt ud det må jeg lige kigge på.

det gamle ligger på http://www.hardwaresiden.dk

4

søndag, 23. januar 2011, 17:54

Få nu rettet alle de stavefejl, som vi også omtalte i din første tråd!

Første nyhed man ser:

Galaxy Microsystems har lavet et nyt GeForce GTX 560 Ti GC Model

Det hedder IKKE et model

Netværkssikkerhed hos hr. og fru. Darnmark (Udvidet)

Det hedder IKKE Darnmark

Hvordan Reparer man ødelagte Harddiske?

Store og lille bogstaver, hvor de ikke skal være.

Hvad er ideen med at have vandret tekst i flash menuen?

Sitet er spækket med stavefejl, hvilket tager en del af seriøsiteten

5

søndag, 23. januar 2011, 18:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Første nyhed man ser:

Det hedder IKKE et model

Det hedder IKKE Darnmark

Som sagt dette omhandler kun designet og ikke indholdet, dog skal de ting nok blive rettet før det siden kommer op ang vandret tekst i flashmenuen må du meget gerne uddybe dog er det ikke en flashmenu.

6

søndag, 23. januar 2011, 18:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Casper Lynge

Citeret

Første nyhed man ser:

Det hedder IKKE et model

Det hedder IKKE Darnmark

Som sagt dette omhandler kun designet og ikke indholdet, dog skal de ting nok blive rettet før det siden kommer op ang vandret tekst i flashmenuen må du meget gerne uddybe dog er det ikke en flashmenu.

Menuen i toppen der flasher med nyheder osv. Det er pisse irriterende teksten står lodret. Efter min mening er hele toppen der "omtaler" nyheder osv - forvirrende

7

søndag, 23. januar 2011, 18:55

Ser fornuftigt ud - ikke en masse grafik der forstyrrer.

Jeg må dog på det stærkeste foreslå dig at du skifter den sorte baggrund ud med en lidt lysere mørkegrå og/eller indkapsler det hele i en Kolonneformet baggrund (som omsvøber siden ~50px på begge sider)

:9xo

8

søndag, 23. januar 2011, 19:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Jeg må dog på det stærkeste foreslå dig at du skifter den sorte baggrund ud med en lidt lysere mørkegrå og/eller indkapsler det hele i en Kolonneformet baggrund (som omsvøber siden ~50px på begge sider)

Samt gør top logo langt mindre i bredden.
Forstår nok heller ikke konceptet med sitet

9

søndag, 23. januar 2011, 19:38

Citeret

Citeret

Konceptet burde være åbenlys da der ikke står andet på sitet end it nyheder og artikler så kan ikke se hvad du mener.

og med hensyn til banner forstår jeg dig slet ikke kan intet se der skulle være galt med det

HerrMansen tak for det det det er altid godt med noget positiv kritik kigger lige på det med baggrunden

10

søndag, 23. januar 2011, 19:45

Citeret

Citeret

Citeret

Konceptet burde være åbenlys da der ikke står andet på sitet end it nyheder og artikler så kan ikke se hvad du mener.

og med hensyn til banner forstår jeg dig slet ikke kan intet se der skulle være galt med det

HerrMansen tak for det det det er altid godt med noget positiv kritik kigger lige på det med baggrunden

Det fylder for meget i toppen efter min mening, og så er HerrMansen indepå noget. Der er for markant en kontrast fra dyb sort og til den hvide baggrund tekst står på.

Det jeg mener med forvirring omkring koncept, så var både Burger og jeg inde på det i din første tråd.
Det du vil "tilbyde" gør 1000 andre sites også i Danmark, så du skal finde noget at skille dig ud på.

Der er jo heller ikke meget artikel i ting som dette http://www.hws-online.dk/archives/kommen…2011-2012-2013/

I har heller ikke fået rettet ting som domain url osv

http://www.hws-online.dk/archives/world-warcraft-cataclysm/

Men som skrevet sidst, så halter sprog og grammatik bigtime! :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (23.01.2011, 19:46)

11

søndag, 23. januar 2011, 19:47

SSDfreak

For det første så er det designet der blive spurt om og ikke indholdet.

og efter at den sidste tråd har vi fuldt jeres råd og lavet en del om, men det hele kan ikke laves på en gang, så det kommer løbene

men jeg syntes ikke at det er rimligt at du er på sådan en latterlig måde tror du du får respekt fra andre på den måde? eller er det bare for at ned gøre andre.

12

søndag, 23. januar 2011, 19:53

vi kommer for at få jeres råd fordi at vi syntes i har noget at byde på og så får man bare smækket en lorte tone i hoved fra dig ssdfreak, men må sige at vi kunne bruge det burger kom med da tonen blev lagt som den skal, tror du virklig at folk vil lytte til dig når du skriver til folk på den måde?

13

søndag, 23. januar 2011, 19:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af KoXx
SSDfreak

For det første så er det designet der blive spurt om og ikke indholdet.

og efter at den sidste tråd har vi fuldt jeres råd og lavet en del om, men det hele kan ikke laves på en gang, så det kommer løbene

men jeg syntes ikke at det er rimligt at du er på sådan en latterlig måde tror du du får respekt fra andre på den måde? eller er det bare for at ned gøre andre.

Øhhh jeg prøver at komme med de kommentarer, som I efterspørger.
Det er jo op til Jer, om I vil lytte eller ej.

Korrekt denne tråd løber omkring design, men I kan jo ikke søsætte et halvfærdig design, hvor fejlene er så åbenlyse :-)

Jeg søger ikke respekt fra andre. Jeg forsøger at belyse Jeres mangler/fejl på sitet.

- Kontrast mellem sort og hvid
- Størrelsen/bredden på toppen
- Måden nyheder/artikler flasher på.
- Den lodrette tekst i omtalte top flash.

Hvis ikke I vil have konstruktiv kritik, hvorfor så oprette en tråd?

14

søndag, 23. januar 2011, 19:57

Citeret

vi kommer for at få jeres råd fordi at vi syntes i har noget at byde på og så får man bare smækket en lorte tone i hoved fra dig ssdfreak, men må sige at vi kunne bruge det burger kom med da tonen blev lagt som den skal, tror du virklig at folk vil lytte til dig når du skriver til folk på den måde?

Burger og jeg omtalte lang hen af vejen de samme ting :9xo

Burger skrev

Design
Jeg synes egentlig ikke designet på nogen måde symboliserer hvad det er for en side der er tale om, og det virker mest af alt som om det bare er et standard theme der er brugt.

Der er også flere elementer der i mine øjne ikke er placeret hensigtsmæssigt. Hvorfor skal man f.eks. scrolle for at finde loginboksen? Det virker heller ikke specielt godt, at brugermenuen er der selvom man ikke er logget ind.

Oversigten over "Seneste artikler" og "Seneste nyheder" fungerer ikke ret godt. Det flyder i hvert fald sammen i en stor pærevælling når jeg kigger på den. Det generer mig også, at de går igen på alle sider, og at de er så dominerende.

Under "Forum" bringer I pludselig blå ind i designet også. Jeg ville nok overveje at lave et mere gennemtænkt og gennemgående farvetema.

Om os
Det ville nok være en god idé at linke til kontaktformularen i teksten i stedet for bare at skrive om den. Jeg må da indrømme jeg umiddelbart undrede mig over hvor den gemte sig indtil jeg fandt punktet "Kontakt os".

Artiklerne / Nyhederne
Jeg synes ikke de fungerer. Grammatikken halter voldsomt, og I drager nogle konklusioner der umiddelbart giver udtryk for, at I ikke har helt styr på hvad I skriver om. Et eksempel er "artiklen" om Netværkssikkerhed hos Hr. og Fru. Danmark hvor I bl.a. tillader jer at gå ud fra, at de har en Samba server. Og hvor mange almindelige danskere har lige sådan en stående? Udover det, så er der flere *'er i teksten som jeg går ud fra er ord og begreber I ønsker at uddybe det sker bare ikke.

Udover ovenstående, så virker det egentlig ikke til, at du har lyttet ret meget til de kommentarer du tidligere har fået til samme site

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=122704
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=122832
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=123175

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (23.01.2011, 20:02)

15

søndag, 23. januar 2011, 20:02

Jeg vil lige sige at det domæne som sitet ligger på, iøjeblikket er et TEST DOMÆNE og er ikke lagt ud som at folk skal komme på andre end dem vi invitere såsom jer på tweak.

Og vi vil meget gerne have konstruktiv kritik men det ville jeg ikke kalde det du kom med i sidste tråd ihvertfald.

16

søndag, 23. januar 2011, 20:05

Citeret

Citeret

Burger og jeg omtalte lang hen af vejen de samme ting :9xo

Burger skrev

Design
Jeg synes egentlig ikke designet på nogen måde symboliserer hvad det er for en side der er tale om, og det virker mest af alt som om det bare er et standard theme der er brugt.

Der er også flere elementer der i mine øjne ikke er placeret hensigtsmæssigt. Hvorfor skal man f.eks. scrolle for at finde loginboksen? Det virker heller ikke specielt godt, at brugermenuen er der selvom man ikke er logget ind.

Oversigten over "Seneste artikler" og "Seneste nyheder" fungerer ikke ret godt. Det flyder i hvert fald sammen i en stor pærevælling når jeg kigger på den. Det generer mig også, at de går igen på alle sider, og at de er så dominerende.

Under "Forum" bringer I pludselig blå ind i designet også. Jeg ville nok overveje at lave et mere gennemtænkt og gennemgående farvetema.

Om os
Det ville nok være en god idé at linke til kontaktformularen i teksten i stedet for bare at skrive om den. Jeg må da indrømme jeg umiddelbart undrede mig over hvor den gemte sig indtil jeg fandt punktet "Kontakt os".

Artiklerne / Nyhederne
Jeg synes ikke de fungerer. Grammatikken halter voldsomt, og I drager nogle konklusioner der umiddelbart giver udtryk for, at I ikke har helt styr på hvad I skriver om. Et eksempel er "artiklen" om Netværkssikkerhed hos Hr. og Fru. Danmark hvor I bl.a. tillader jer at gå ud fra, at de har en Samba server. Og hvor mange almindelige danskere har lige sådan en stående? Udover det, så er der flere *'er i teksten som jeg går ud fra er ord og begreber I ønsker at uddybe det sker bare ikke.

Udover ovenstående, så virker det egentlig ikke til, at du har lyttet ret meget til de kommentarer du tidligere har fået til samme site

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=122704
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=122832
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=123175

hvis du tog det i sammenhæng ville man osse kunne se at faktisk havde vi lyttet til det meste dog har vi jo ret til at vælge hvad vi vil bruge og hvad vi ikke vil..

17

ja vi oprettede denne tråd for at få nogen gode råd til hvordan vi skal få vores site til at blive bedrer og vi kom til jer, men vi kom ikke for at blive latterlig gjort af dig og syntes at du skulle tænke dig lidt om næste gang du skriver til andre så ville du jo nok blive modtaget på en lidt anden måde.

18

Citeret

Jeg vil lige sige at det domæne som sitet ligger på, iøjeblikket er et TEST DOMÆNE og er ikke lagt ud som at folk skal komme på andre end dem vi invitere såsom jer på tweak.

Og vi vil meget gerne have konstruktiv kritik men det ville jeg ikke kalde det du kom med i sidste tråd ihvertfald.

Prøv dog at sammenholde det jeg skriver, og det langt hovedparten af andre har skrevet i de mange tråde I har oprettet.

Vender man den om, så er det rent faktisk imponerende lidt I giver retur på vores feedback. I stedet for klager I over de punkter vi belyser, som er ret åbenlyse.

19

søndag, 23. januar 2011, 20:07

Citeret

ja vi oprettede denne tråd for at få nogen gode råd til hvordan vi skal få vores site til at blive bedrer og vi kom til jer, men vi kom ikke for at blive latterlig gjort af dig og syntes at du skulle tænke dig lidt om næste gang du skriver til andre så ville du jo nok blive modtaget på en lidt anden måde.

Hold nu lige op!
Jeg har da ikke latterliggjort Jer på. I spørger efter kommentarer til Jeres site, og dem får I.

Nu har jeg spildt nok tid på at hjælpe Jer.

20

søndag, 23. januar 2011, 20:13

hvad er det du ikke forstår ved det jeg skriver, vi vil meget gerne lytte og det gør vi også kunne bare godt tænke mig en lidt anden tone fra dig ssd.

det har jo intet med den kritik du kommer med kun den tone der følger

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.