Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. november 2010, 19:12

Hey. :D

Jeg er helt ny i flash hjemmesider, så det er begrænset hvor fed den er.

http://www.lasseon.dk

Den skal bruges som et portfolie.

Den er ikke færdig endnu, men jeg har valgt at smide den op alligevel, for at kunne få noget hjælp.

Hvis i finder nogle fejl, eller der er nogle ting er skal laves om så sig endelig til.

Hilsen Lasse N.

Apple <3

2

søndag, 21. november 2010, 20:42

Mmh... Er ikke meget for flash hjemmesider... For det første er de som regel ekstremt tunge i sær for os der sidder med små bærbare .. For det andet så fratager man en del af den besøgendes rettigheder såsom at kopiere billeder og tekst samt selv vælge hvor eksterne links skal åbne osv. Med det sagt så er det ikke fordi den her er specielt tung på nogen måde, men du kunne have opnået det samme med brug af lidt JavaScript ... f.eks. er JQuery ikke forfærdeligt svært at bruge .. og så undgå at skulle bruge flash.

Linux.

3

søndag, 21. november 2010, 23:49

Fedt lavet :P

Jeg er ikke den rigtige til at bedømme sådan noget, men når man klikker på et link, slider siden ind fra højre - måske skulle den optones eller sådan noget?

Jeg ved det ikke, men nice nok :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.