Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 10. oktober 2010, 21:46

1. du tilmelder dig.
2. du betaler min 5$ før du kan starte med at invitere andre :)
3. Du tænker det er scam, så spiller jeg trustpilot kortet 8-)
4. det er lyder nemt, men det kan være svært at invitere folk :)
5. FJERNET her er linket :o)

hvis du stadig tror det er scam.
FJERNET
(denne hjemmeside er også en god guide til at komme i gang med at tjene stuff)

Det er mit link til profilen der er brugt i 5 så jeg tjener points :).

Held og lykke derude ! :D.. så det tilbage på vognen i fifa 2011 på min nye xbox :D

you should have bought American

2

søndag, 10. oktober 2010, 22:24

Nej for det er jo overhovedet ikke mistænkeligt at de anmeldelser som freebiejeebies har alle er fra kontoer som har én anmeldelse, og alle ligner noget en spambot har copy/pastet til ukendelighed...

3

søndag, 10. oktober 2010, 23:53

Det kan da godt være det er en bot der har skrevet det, men det virkede for mig. jeg fik en xbox 360 slim for at signe op og bruge de der 5$ på det.

og nu har en xbox360 slim 250 gb. for ca. 5$ så der er da en lille besparelse :) . men jeg er da glad for din henvendelse :)

4

tirsdag, 12. oktober 2010, 12:22

Xester:
Din tråd bryder vores regler som siger:

13. opfordring til pyramidespil mv.
Det er ikke tilladt at opfordre til nogen form for pyramidespil, eller kampagner med et hiraki hvor dem over en tjener penge på ens indmeldelse og/eller gøremål.

Derfor lukker jeg tråden og fjerner dit link. Det kan godt være siden er reel nok (har googlet lidt), men det er i mod vores regler at linke til sådan noget, simpelthen fordi 99% af den slags sider vil snyde brugerne, og det vil vi ikke være en del af. :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

tirsdag, 12. oktober 2010, 17:14

Det er i orden skibber :)..
Det må i undskylde så :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.