1

mandag, 27. september 2010, 02:14

Jeg har et problem med Hotmail.

Den siger jeg har skrevet koden forkert et par gange og skal nu også skrive bogstaverne fra det her billede. Som vi alle kender det. For at der ikke sidder en bot et sted....

Men. Selvom jeg skriver billedet af 234 gange, så skriver den "forkerte tegn". Og det kan næsten ikke passe mere.

Hvad sker der lige? Har prøvet i Århus og i Svendborg så er ikke min computer. Det er altså Microsoft som er gal på den... Jeg kan umuligt tro jeg gør noget galt. Har læst alle hjælpe regler og fuldt dem, stor små bogstaver osv. osv.

Hvad er mit næste skridt?

Ps. Hvis man vil have support fra Microsoft til ens Hotmail, kan det kun ske via mail, eller live support center. Men for at skrive et spørgsmål der, skal du være logget ind.... Det jo til grin....

AMD Forever

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Mikethk" (27.09.2010, 02:25)

2

mandag, 27. september 2010, 08:50

Har du også prøvet at skrive det i en anden browser?

Havde engang et lignende problem med FireFox på et forum hvor jeg simpelthen ikke
kunne få det til at virke..
Så prøvede jeg i Internet Explorer, og så lykkedes det..
Efter en opdatering af FireFox virkede det dog igen, men kunne jo være det var noget af det samme.

Så prøv fx. FireFox, Internet Explorer eller Google Chrome.

3

mandag, 27. september 2010, 10:42

Har prøvet dem alle. Ingen ændring....

AMD Forever

4

tirsdag, 28. september 2010, 15:35

Generelt problem desværre som er ramt mange...

Er glad jeg droppede hotmail for mange år siden.

Læs nærmere her:

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/te…icle1419872.ece

Flere af mine venners konto er desværre også låst ude, de arbejder som IT-konsulent hehe... De har logget på fra forskellige IP'er som muligvis gjorde at de nu er låst ude...

Dårligt fra microsoft, deres sikkerhedsfilter har fejlet stort

5

onsdag, 29. september 2010, 09:53

Det må man sige. Er så igang med en sidste udvej. Personlig validering fra Microsoft. Men de skrev max 24 timer så vil du ha et svar. Nu det så snart 35 timer siden og intet svar. Og kan hellre ikke rigtigt komme ind på det link de gav mig via alternativ mail. Det kører for dem.

Burde ha overvejet det før hen. Vidste at de kun havde support over mail grundet det en gratis service. Men altså. . . Jeg er næsten villig til at betale 10 kr. om månenden for en mail adresse med ordenlig support. Telefon support. Min mail indeholder jo alt for meget brugbar info som jeg bruge konstant.

Alle de hjemmesider man har attached til sin mail. Alle de kvitteringer, forretninger osv.

Mange hjemmesider kræver enda en mail istedet for et brugernavn. Det skidt. Håber Mircosoft får kigget på det som de skriver. Skal vende tilbage med mere info.

AMD Forever

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.