Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 22. september 2010, 18:45

Yo folkens...

Håber der måske er en enkelt hjemmeside nørd eller to derude som kunne hjælpe lidt.
Jeg står og skal bruge en form for kalender, som jeg selv kan kode om på, og tilføje ting til, osv., som måske ligner lidt ala Google Calendar. Det behøver ikke være nemt at gå til, da dem jeg arbejder sammen med, har rimelig meget forstand på sådan noget lir. Indtil videre har vi benyttet os af det der hedder web2cal, men det har bare så mange begrænsninger, og der er ting man ikke må for dem der har det, plus, at der mangler nogle helt essentielle ting, synes vi, som nok aldrig kommer.
Så det behøver bestemt ikke være noget plug and play noget, da de skulle have rimelig meget styr på det lort, og det må egentlig også godt koste nogle penge. Det skal bare fungere, og så skal det være muligt, at ja, kunne lave om på ting, uden at det bliver det helt store problem.

Håber I forstår hvad jeg mener :)

På forhånd tak.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

2

onsdag, 22. september 2010, 19:43

Hvis det er noget ala google calendar i vil benytte, hvorfor så ikke bare bruge google calendar og integrere det i jeres side:

http://code.google.com/apis/calendar/

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

onsdag, 22. september 2010, 20:28

Måske jeg har forklaret det dårligt :)

Meningen er ikke som sådan at have en kalender hvor JEG kan skrive: "Hey, d. 9 skal jeg til fødselsdag". Det er mere en kalender, som jeg skal integrere med noget booking halløj til en kunde jeg er ved at lave noget for. If you catch my drift ?:)
Altså, så hans kunder kan gå ind på hans hjemmeside, og så finde en tid via hjemmesiden, og så skal min kunde så kunne se de tider der er blevet booket som var det ligesom Google Calendar. Så den skal altså kunne samarbejde sammen med andet kodning hvis du forstår ? Og det mener jeg ikke bare man kan med Google Calendar.

-Friedrich Nietzsche-

4

onsdag, 22. september 2010, 20:38

Måske jeg har forklaret det dårligt :)

Meningen er ikke som sådan at have en kalender hvor JEG kan skrive: "Hey, d. 9 skal jeg til fødselsdag". Det er mere en kalender, som jeg skal integrere med noget booking halløj til en kunde jeg er ved at lave noget for. If you catch my drift ?:)
Altså, så hans kunder kan gå ind på hans hjemmeside, og så finde en tid via hjemmesiden, og så skal min kunde så kunne se de tider der er blevet booket som var det ligesom Google Calendar. Så den skal altså kunne samarbejde sammen med andet kodning hvis du forstår ? Og det mener jeg ikke bare man kan med Google Calendar.

-Friedrich Nietzsche-

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.