Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. maj 2010, 15:51

Tænkt på om der var nogle der lige ville kigge forbi, og tage et hurtig kig, og måske lige sige hvad de syns om min hjemmeside Nook .
www.nook.dk
En stille og rolig side med masse af spil, downloads og masse andet sjov, har brug for nogle menninger ude fra. :)
På forhånd mange tak. :)

Mvh Matt Madsen

Mvh Matt

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wbc-matt" (22.05.2010, 16:30)

2

lørdag, 22. maj 2010, 21:20

Ja stille og rolig er den ihvertfald ikke. Kors hvor har du mange moduler kørende på det CMS :))

3

lørdag, 22. maj 2010, 22:19

Damn den der "introtekst" du har på siden er godt nok epic :P men det lyder ihvertfald sjov :))

"du kan også download alt i download sektion og have det lidt mere sjovt"

4

lørdag, 22. maj 2010, 23:31

må give de andre ret i at du har satme meget på den forside :P

men du skal lige efter den med lidt grammatik :) så er den ved at være der

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

5

mandag, 12. juli 2010, 21:50

Har kigget på din hjemmeside. Ved ikke om det gør noget at det var versionen hvor der stod noget om at du var blevet hacket.

Ligemeget...
Gik ind for at se på sagerne. Oprettede endda en bruger. :D Så jeg kunne se mulighederne.
Lidt flere ting som f. eks. at kunne skrive hvad man beskæftiger sig med, point sustem og hvor mange artikler man har oprettet... Sådan nogle ting ville være en forbedring.

Bagefter gik jeg ind for at prøve at foreslå en nyhed. Fandt en tilfældig ting der ville passe ind på netter og skrev en lille artikel (hvis man kan kalde den det) om emnet. Jeg var lidt skuffet over at man kune kunne skrive og ikke sætte billeder eller smileyer og sådan noget ind så nyheden så lidt mere atraktiv ud. Sendte faktisk artiklen ind men den skal vist lige godkendes eller sådan noget. Det er også helt fint så der ikke bare kommer spam ind.

Udover manglerne der er nævnt ovenover og det lidt kedelige design, syntes jeg siden er helt udemærket. Man kan godt se at den er ny/lige er blevet hacket. Men den ser da ikke værst ud. :9xo

Ved godt jeg er lidt sent ude... :O

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "papand" (12.07.2010, 21:53)

6

onsdag, 14. juli 2010, 20:37

Øhm er det mig der misforstår din hjemmeside eller kan man hente ulovlige ting fra den? :oops: det er vist ikke så godt at have det link på denne her side.. hvis jeg husker reglerne rigtigt :O

7

onsdag, 14. juli 2010, 23:23

Jeps. Siden er pludselig blevet en mini .torrent opbevarer :))

8

torsdag, 15. juli 2010, 10:10

"Administratoren af dette websted (www.nook.dk) kan ikke holdes ansvarlig for hvad brugerne af webstedet offentliggører"

Øhm jo, det kan nook.dk og administratoren godt, når "brugeren" er ejeren selv :P

9

søndag, 5. december 2010, 17:59

rodet som bare

ChiliIndianeren

Gæst

10

søndag, 5. december 2010, 18:10

Du vil have en vurdering - Her kommer min:

Den minder ret meget om de ca. 1.4mill andre hjemmesider i verden baseret på PHP-Fusion, ganske vidst med dit eget præg af manglende grammatiske evner :)

11

søndag, 12. december 2010, 11:50

Ved næsten ikke hvor jeg skal starte.. Synes generelt, at siden ser meget rodet og overfyldt ud. Måske skulle du deaktivere nogle af de moduler og beholde de vigtigste - f.eks. "Seneste Debat Emner" kunne godt blive rykket ud i en af siderne, istedet for at være lige midt i det hele.

- Ved ikke om det blot er i Chrome, men dine 'bokse' i siderne vises også forkert:

Du kunne også fjerne de overflødige moduler fra forsiden, og bare lave et link til dem i hovedmenuen.

Forstår heller ikke hvorfor du ikke skriver 'Nook.dk - <Dit slogan/tagline>' på dit logo, istedet for 'It's okay to download When it's from Me'.

Ps. Jeg vil råde dig til at finde noget offshore hosting, hvis du skal have torrents og deslige på din side, inden webhosting.dk lukker ned for den, for det gør de før eller siden. :-)

Seneste tests og artikler

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere

3

AMD Radeon R9 Gamer Series 2400 MHz DDR3

For noget tid siden modtog vi
Læs Mere

3

NZXT S340 Midi Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Bay Trail mini PC

Med lanceringen af Intel’s Ato
Læs Mere

5

Mercedes G Class Edition 35 præsenteret

Leder du efter noget at bruge
Læs Mere

0

Oppo VR Headset på trapperne

Nyt spændende produkt fra Oppo
Læs Mere

0

Nyt Cooler Master CM Storm Suppressor Gaming Keyboard

Cooler Master er klar med dere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.