1

tirsdag, 18. maj 2010, 13:56

Hejsa

Jeg skal have en hjemmeside op at stå og har besluttet at få fat i en webhost.

Jeg har kigget lidt på ML Hosting som ser ret billige ud.

exempelvis deres Small Linux som består af:
1GB plads
10 Mail adr.
Ubegr. subdomæner

Prisen er 4,5 pr mnd. eller 54 kr om året.
Gratis oprettelse af webhotel.

Er der nogen der kender til dem og er de reele nok?
Og fungere det ok?

2

tirsdag, 18. maj 2010, 14:39

Hvad har du tænkt dig at køre derpå? Hvis du kører med ASP (NET) så kan du ikke køre på Linux server

3

tirsdag, 18. maj 2010, 15:02

Kender dem umiddelbart ikke...

Et opslag i CVR registret viser at det er en enkeltmandsvirksomhed og at 'kontoret' styres fra en lejlighed i Kbh. s. Det behøver ikke nødvendigvis at være noget negativt. Der er ingen regnskaber til rådighed, så det er svært at sige noget om holdbarhed eller økonomiske sundhed i virksomheden. Den er registreret 1. maj 2009.

Serveren står hos Node4 Ltd. i england eller dvs. det er der deres egen hjemmeside er hostet, men mon ikke det er en og samme sag?

Det der falder mig i øjnene er svartiderne på email support, som er den eneste form for support. Den er 72 timer, hvilket helt klart er for meget til min smag, men det antyder prisen jo nærmest også.

Men ellers er det jo bare at hoppe på. Der er ikke det store at tabe ved det økonomisk... :D

4

tirsdag, 18. maj 2010, 15:15

Det er naturligvis rigtigt nok, men man vil jo samtidigt også gerne have noget der fungere bare nogenlunde..

Skal sådan set bare bruges til noget privat hjemmeside gejl..

Måske noget PhP Fusion eller lign.

5

tirsdag, 24. august 2010, 13:17

Når det gælder hosting så er det altid bedst at starte i det små, især hvis man vil tilbyde noget som er godt og ikke vil risikere at stå med ubetalte regninger til et hostingcenter.

Jeg har selv prøvet at starte hosting virksomhed nogle gange og det er først nu at jeg kan kalde det en success, det skyldes udelukkende at min pris er lav, det meste hostes hjemmefra og at omkostningerne er minimale. De danske co-location udbydere er meget dyre for en lille hostingvirksomhed i opstartsfasen.

Men det er klart der er en forskel i kvalitet, men spørgsmålet er om der er behov for det til en privat hjemmeside og så kan man faktisk godt have en ret god tilgængelighed selvom serverne står i kældren.

Det gode ved lave priser er også at man kan vente med at momsregistrere sig til omsætningen er over 50.000 kr og med en lav pris så kan det været rigtig mange domæner ;-) og en lav pris kan senere hen betyde en enorm omsætning (mange bække små)

Så ML-hosting har nok ønsket at være forsigtige og det er jo kun godt....især i disse tider.

--
Peter
MINIWEBHOTEL.DK
Billigt webhotel med PHP & MySQL

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "petern" (24.08.2010, 13:19)

6

søndag, 5. september 2010, 16:34

For at følge lidt op på denne tråd, så har jeg besluttet mig for at tilbyde gratis webhosting.

Det er meget nemmere at holde omsætningen i bund når det hele er gratis ;-) så slipper jeg også for bøvl med skat....så der er gratis webhoteller til alle sålænge der er plads på min server.

;-Peter
MINIWEBHOTEL.DK
Gratis hosting af webhoteller

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.