Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 3. maj 2010, 00:33

Hej alle sammen,

Jeg er igang med et eksamensprojekt i teknologi om folks vaner og holdninger til strømforbrug.
Som problemdokumentation har jeg valgt at lave en online spørgeskemaundersøgelse. Hvis der var nogle som ville føje en kommentar til design og eventuelt havde tid til at besvare spørgsmålene, ville det være super!
Spørgeskemaet er lagt ud på:

www.spar-strøm.dk

Har desuden sat 2 kasser faxe kondi på højkant, som der vil blive trukket lod om den 21. maj.

På forhånd tak!

//Andreas Hansen

email: spar.stroem@gmail.com

2

mandag, 3. maj 2010, 01:17

svaret, selvom der er et par ting der ændrer sig inden for de næste par uger (flytter hjemmefra)

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

mandag, 3. maj 2010, 06:18

Prøvede at besvare dit skema, men fik en dejlig ASP fejlkode efter at jeg trykkede besvar :boxed:

Se evt. hér for debugging.

4

mandag, 3. maj 2010, 06:49

Ja, den kom også her.

Og så er der nogle mærkelige formuleringen som ikke rigtigt kan bruges.

I starter med at spørge om om man bor hjemme eller er flyttet hjemmefra, hvis man svarer hjemmefra så giver spørgmålene med "på dit værelse" ikke megen mening. Jeg har ikke noget specifikt værelse, men et hus.....

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

5

torsdag, 22. juli 2010, 22:21

Umiddelbar god førstehåndsoplevelse af designet :)

Det er en svær balance, men pas på at den grønne farve i menu linjen øverst ikke bliver for unaturlig selvlysende/skrigende/slimet, det ødelægger temaet!

Miljø og kontakt virker ikke, og markedsføring og konklusion er vist det samme!

Menulinjen nederst, fjern den, det ligner skod og du har jo den øverst i en fin version.

Billede/tegning på første side, siger ikke så meget, et "naturligt" billede ville muligvis passe bedre til temaet!

Der går lidt tid før man finder ud hvad det handler om! Vil I sælge produkter eller hur? Al tekst er sidestillet hvilket, kan være er fint nok, men der er så ikke nogen instant tekst information, suppler evt. overskriften med en kort sætning eller i billedet, hvis I ændre det!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikael" (22.07.2010, 22:22)

6

tirsdag, 27. juli 2010, 01:43

Fik samme fejl som jacobask og Herrmansen..

Samt så 6.2 er der ikke meget plads og skrive på.. kunne skrive "Pæd. M." også også var det felt fyldt...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.