1

mandag, 1. marts 2010, 19:32

Hey er der nogle som gider kigge på min sidde og give mig deres ærlige mening?

Siden hedder: http://www.hardwaresiden.dk

2

mandag, 1. marts 2010, 19:43

Det ser ret godt ud, jeg kan godt lide det rene udseende. Det ser også godt ud med det banner du har brugt til siden, det kan jeg godt lide... jeg ved ikke hvad man mere kan gøre, måske en rss feed? Ellers er det jo bare finde nogen skribenter og nogen projekter at ligge op på siden ;)

3

mandag, 1. marts 2010, 19:58

Teksten i logoet kunne godt trænge til en overhaling. Måske du kan finde noget der er lidt mere strømlinet og evt. har noget finish, så det passer bedre sammen med serverfarmen til højre.

Måske flueknepperi fra min side men navigationsmenuen kunne godt være en anelse tættere på teksten i logoet og være en enkelt størrelse større.

En oversigt over tidligere nyheder (evt. et RRS feed) evt. i en seperat menu til højre eller venstre for siden, eller som en ticker der scroller langsomt over skærmen fra venstre mod højre? Ellers en mere tydelig afstand imellem artikel og alt indhold nedenunder.

Ellers ser den fin ud imo. :cheers:

4

mandag, 1. marts 2010, 20:07

Hvordan laver du din nyhedsoversigt? Studser over at kildekoden ikke er ens for hver nyhed, så tænkte om du bruger noget manuelt?

I så fald vil jeg helt klart anbefale dig at få lavet noget automatisk.. Det gør siden lettere at vedligeholde, pænere (med mindre du er virkelig grundig) og generelt lettere at navigere rundt på..

Og så skal du altid stille dig selv det spørgsmål som alle gode hjemmesider har spurgt: Hvorfor skal folk besøge MIN hjemmeside? Det er især vigtigt når man laver en hjemmeside der findes hundrede af i forvejen (også danske)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (01.03.2010, 20:08)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.