Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 20. februar 2010, 15:36

Hej

findes der programmer der tager en backup af en folder hver halve time? og eventuelt pakke det ned i RAR/ZIP. Det skal bruges til SQL database til private server i WoW.

Jeg ved ikke om det er nødvendigt men jeg skriver lige ned hvilken server det er:

Intel Pentium 4 Hyperthreat 3.0GHZ(Stock clock & den er på max 3% når server er online og ca 50 players inde)
2GB DDR2 677mhz (580mb brug ved alt åbent og 50 players)
230gb harddisk 7200rpm (213 gb fri)
SIS 4megabyte VGA card (Meget lavprofil så den bruger så lidt størm som muligt)

Og den er dedikeret til WoW Server

Den mappe der skal kopieres fylder ca 150mb

Jeg køre windows vista 32bit sp2 men overvejer at skifte over til noget windows server hvis det ville hjælpe på noget.

Forhånd tak :)

& Corsair HX850

2

lørdag, 20. februar 2010, 18:59

kører du med mySQL eller MSSQL?

hvis du kører med MSSQL er det bygget ind i det management program der følger med

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

3

søndag, 21. februar 2010, 20:33

Det er MySQL men der må da være noget software der ude der bare tar en kopi af en folder hver halve time

& Corsair HX850

4

søndag, 21. februar 2010, 20:44

ved ikke om det kan bruges :)

http://www.livefilebackup.com/

5

søndag, 21. februar 2010, 21:48

Tjo det kunne den vel godt men det koster penge og det er måske lidt overdrevet. Kan man ikke lave en batch der gør det?

& Corsair HX850

6

mandag, 22. februar 2010, 14:57

Med MySQL administrator kan du opsætte backups af dine DBs til at kører scheduleret.

http://dev.mysql.com/doc/administrator/e…p-schedule.html

Programmet er lige blevet erstattet af MySQL Workbench som kan hentes her:

http://dev.mysql.com/downloads/workbench/5.2.html

pLife->nerd++;
Prøv da Motocross: link

7

mandag, 22. februar 2010, 21:47

Jeg behøver ikke alt det pjat!

Simpelt en batch eller lign der tager en mappe og kopiere den hver halve time eller sådan noget, giver den et navn fks dato og der et det. Jeg har ingen interesse i at at lave backup i forskællige databaser/tables.

& Corsair HX850

8

tirsdag, 23. februar 2010, 06:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af chakiller36
Jeg behøver ikke alt det pjat!

Simpelt en batch eller lign der tager en mappe og kopiere den hver halve time eller sådan noget, giver den et navn fks dato og der et det. Jeg har ingen interesse i at at lave backup i forskællige databaser/tables.

Jamen hvis du er så utilfreds over hjælpen så gør da selv et initiativ, og søg på google...

f.eks. how to make batch files....

håber da ikke at du håbede at folk herinde vil hjælpe dig med at lave en færdig batch fil når du selv kan læse om det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nitan" (23.02.2010, 06:37)

9

tirsdag, 23. februar 2010, 13:13

Er du sikker på du kan lave en fil backup af en database fil? Det kan man f.eks. ikke med MSSQL, da filerne er låst af servicesen.

Med MySQL Workbench kan du lave backup af databaserne til filer... det kunne man ihvertfald i den gamle version.

pLife->nerd++;
Prøv da Motocross: link

10

onsdag, 24. februar 2010, 00:32

Jeg kan ikke få det til at virke, den ville ikke forbinde til serveren hvilke jeg ikke forstår for jeg kan sagtens forbinde med de settings med HediSQL

& Corsair HX850

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.