Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 22. januar 2010, 15:29

Hejsa,

Jeg har for noget tid siden købt 2 domainer, hvor det var meningen jeg ville lave løbende opdateringer omkring emnerne. (den ene er omkring el-biler og den anden miljø).

Grundet familieforøgelse og meget andet arbejde, får jeg det bare ikke gjort, og derfor tænker jeg om andre kan have glæde af disse domainer...... MEN hvor kan jeg sælge dem??? Er der en markedsplads, eller er det mund til mund?

God weekend til alle! :9xo

Bærbar:
Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
Drev: Blue Ray - Combo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Skimmer" (22.01.2010, 15:29)

2

lørdag, 23. januar 2010, 09:43

Du ejer domænet indtil det udløber og så kan det købes af andre bagefter.. Indtil da kan du måske finde en der vil overtage det inden da, kender ingen sider der lige gør sig i sådan noget, da domænenavne er så billige at folk bare hamstrer dem..

Ved så ikke om det er muligt for dig sikkert at overdrage domænenavnet, så du ikke kan tage det igen.. Men det eneste der sådan set skal gøres er at sætte domænet til at pege på en anden webserver, så kan domænet bruges af en anden

3

fredag, 5. februar 2010, 18:29

Er det .com domæner kan du sælge dem på Flippa.com.

Mvh.
Its

4

fredag, 5. februar 2010, 22:41

Siden www.amino.dk er et samlingssted for selvstændige iværksættere. Der er flere derinde som har fuldtid eller deltids job med at have diverse hjemmesideportaler, der er måske nogen derinde som finder dit tilbud interessant.

Held og lykke.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

35

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.