Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 19. januar 2010, 20:12

Hej alle på tweak

Jeg har startet et nyt forum for webmastere
og kunne derfor godt tænke mig lidt feedback på hvordan siden fungere og jeg håber selvfølgelig der er nogle herinde som er intresserede i at oprette en bruger, fordi de er web intresserede.

se siden her www.webmasterdebat.dk

Hilsen
Gustav

2

tirsdag, 19. januar 2010, 21:03

Hvis i ønsker at blive taget bare en anelse seriøst, så lav en side uden så mange fejl:
W3 Validator

83 fejl på en simpel forum-forside, det er vidst en ommer hvis det skal henvende sig til folk der ved noget om hjemmesider.

Når det så er sagt, hvad er det i kan tilbyde som ikke allerede findes, det skal i nok sørge for at gøre ret klart for folk der besøger siden.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

tirsdag, 19. januar 2010, 21:11

hej med hensyn til fejlene så er det er jo stadig noget jeg kan rette uden at sætte hele siden op igen

Og efter hvad jeg har undersøgt, så er der ingen danske webmaster forums som henviser sig direkte til danske webmastere

4

onsdag, 20. januar 2010, 01:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af gustav1994
Og efter hvad jeg har undersøgt, så er der ingen danske webmaster forums som henviser sig direkte til danske webmastere

En hurtig søgning på google leder mig hen til http://webmasterforum.dk, der har over 1200 medlemmer. Eksperten.dk sidder sikkert også på mindst lige så mange - så ehm.. Hvis jeg var dig ville jeg kigge på noget SEO/SEM - alternativt kan du jo udbygge med en blog, hvor der med jævne mellemrum kan postes små guldkorn og derigennem styrke interessen for din side.

Vandkølet 4770K @ 5 GHz
16 GB DDR3, GTX 780 SLI
256 GB og 512 GB SSD
1300W PSU, 5760x1080

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xt0m" (20.01.2010, 01:23)

5

onsdag, 20. januar 2010, 06:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af xt0m
En hurtig søgning på google leder mig hen til http://webmasterforum.dk, der har over 1200 medlemmer. Eksperten.dk sidder sikkert også på mindst lige så mange - så ehm.. Hvis jeg var dig ville jeg kigge på noget SEO/SEM - alternativt kan du jo udbygge med en blog, hvor der med jævne mellemrum kan postes små guldkorn og derigennem styrke interessen for din side.

Ja, godtnok er der 1200+ medlemmer, men har du set på aktivitetsniveauet på forummet?

Usenet har en del grupper med rigtig god hjælp, og mange meget kompetente folk, hierarkiet starter her:
http://groups.google.com/groups/dir?sel=…ernet.webdesign

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

14

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.