Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 18. januar 2010, 20:55

Hej.
Jeg har et lille problem, jeg har lavet et "fedt design" syntes jeg selv - og nej, jeg har ikke hentet det.

Så har jeg somsagt også lavet et stylesheet, men er rimelig ny inden for stylesheet, og jeg har fået det til at virke, men min baggrund er blevet meget lille, hvordan forstørre jeg den.

Se den vedhæftede fil.
Sådan ser den ud, men baggrunden SKAL være størrer.

Hilsen
Joakim :)

3

tirsdag, 19. januar 2010, 20:19

er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener men hvis du istedet for px. og em bruger procent når du definer størelsen på ting vil baggrund og andre (Div / Tabeler) strække sig til den rette opløsning

Citeret

Oprindeligt indlæg af xxkoldsq
Hej.
Jeg har et lille problem, jeg har lavet et "fedt design" syntes jeg selv - og nej, jeg har ikke hentet det.

Så har jeg somsagt også lavet et stylesheet, men er rimelig ny inden for stylesheet, og jeg har fået det til at virke, men min baggrund er blevet meget lille, hvordan forstørre jeg den.

Se den vedhæftede fil.
Sådan ser den ud, men baggrunden SKAL være størrer.

Hilsen
Joakim :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.