1

tirsdag, 17. november 2009, 15:24

Hejsa derude. Fik en besked fra min mailserver om en mail der ikke var leverert korrekt. Jeg havde ikke sendt mails i en uge, og det var til en vis "bskansas@nightmail.com", jeg aldrig har hørt om. Indholdet er således:

The democratic party asserted that the emperors sister was, on attaining the age of eighteen, fully capable of exercising the duties of regent. Hello, i am Jo Braga Try it for good luck ing-keena.narod.ru. That never does any harm, thought anatole. The third column marches.

Er min computer begyndt at sende spam? Hvordan kan jeg finde ud af om den er, og hvordan kan jeg stoppe det? Har kørt virusscanning og adaware.
På forhånd tak for hjælpen :)

//Nithel

2

tirsdag, 17. november 2009, 15:31

Det er formentlig bare en scammail, der prøver at fange din interesse med at sige det den gør.. Typisk trick og du er vist faldet meget godt for det ;)

3

mandag, 30. november 2009, 17:26

Ved det, men det er præcis den samme mail fra den samme server jeg får når jeg bare har sendt noget forkert eller en email ikke længere eksisterer. Det sker tit hvor det rent faktisk er sandt, og derfor synes jeg det er lidt mærkeligt at jeg nu får mails tilbage fra folk jeg ikke selv har sendt til, men som er på min kontaktliste.

//Nithel

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere

0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.