Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 8. november 2009, 15:34

Hej Tweakere.

Jeg har sat et rimelig stort system op, hvor jeg tilføjer varer til en indkøbskurv, og ender ud med en samlet pris.

Kan jeg let få dette integreret med paypal, så jeg blot kan give paypal den samlede pris, lade kunden betale, og få kunden tilbage til min webshop.

Den eneste løsning jeg kan se, er at ud for alle varer at lave en "Add to cart" button, hvis ikke jeg skal til at igang med en API.
Nogen der ved om det er lige til?

2

søndag, 8. november 2009, 22:13

Hvis din 'butik' er baseret på et af de mere kendte CMS shop løsninger, så findes der som regel Paypal plug-in til dette. Så er det faktisk være lige ud af landevejen...

//CyberOpz

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.